Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 I høst ble katten til foreldrene mine borte. Etter 3 mnd fant de han i veikanten ikke langt unna, men påkjørt og død. Det var utrolig triste dager... Plutselig dukker det opp et bilde av en katt i avisen for noen dager siden. Ups, den likna veldig på katten til foreldrene mine. Dro for å sjekke, og så viser det seg å være katten dems! Lurer på hvem som er begravd i hagen dems jeg....
Trulte76 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kanskje han har stått opp igjenn fra de døde
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 oj, da....sikkert noen som savner den som ligger nedgravd....har hørt en lik historie tidligere.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Oi:-) Dette var jo en gledelig overaskelse for de som er glad i katten:-) Vittig med sånne historier altså!
HelenFlores Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Samme skjedde oss da jeg var liten, min bror og en kamerat hadde funnet en død katt i veikanten som de trodde var vår og begravd den, men noen måneder fant jeg og min mor katten vår død "igjen"! Synes det er idiotisk av folk å kjøre på katter og bare la de ligge jeg! Bodde i ett område der det var få hus så kunne vel ikke være så vanskelig å gi beskjed ved i allefall en a hjemmene der!? Hm!?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Halleluja :-) Men så utrolig glade de må være for å få tilbake katten. Gladhistorie :-)
Melkedrøm Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Å!!! så koselig da! Jeg vil også ha tilbake pusen min.. Den har vært borte siden romjula Utrolig trist når de bare blir borte, og man ikke vet hva som har skjedd. De er jo så fantastisk herlige vesener..
To tette og ei badehette ;) Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Igår kjørte vi forbi en katt som lå i veien. Den var død. Mange som kjørte forbi uten å stoppe. Katten kunne jo ha levd å hatt skikkelige smerter, så det er viktig at man stopper for å sjekke. Også leverte vi katten til dyrelegen for å sjekke om den hadde ID merke og/ chip noe denne katten hadde. Så dyrelegen ringte eieren og sa ifra hva som hadde skjedd med katten. Mye bedre at noen gjør slik sånn at eieren slipper å uroe seg og lure på hvor katten er. Så hvis du ser en død katt, ikke bare begrav den. Ta den med til dyrelegen og sjekk om den har ID merke! Det koster heller ingenting. Det samme gjelder om du finner et dyr som er skadet, så skal du heller ikke betale for det når du leverer det til dyrelegen.
Melkedrøm Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Helt enig!! Jeg kjørte også forbi en katt engang- den lå midt i veien, så den som hadde kjørt på den MÅTTE ha merket det. Jeg stoppet og la den først til siden så den ikke skulle bli påkjørt enda en gang, før jeg gikk å banket på huset som lå like ved. Det var deres katt.. Huff, begynte å gråte jeg selvsagt.. Syns det er så trist slik. Vi har også id merket katten vår, men det hjelper jo lite hvis ikke folk gidder å sjekke om de er merket Eller hvis noen har kjørt på katten og ikke engang gidder å ta de vekk fra veien eller si fra i husene i området. Huff, blir så irritert på slike sjåfører!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 uff..unnskyld..er veldig trøtt her jeg sitter og skumleser i en fei...ser nå at du gjorde det, og det var bra...beklager så mye, skal nå åpne øynene og lese bedre hva som står før jeg svarer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå