Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Kan jeg f.eks si at jeg tidligere har brukt endel rusmidler (det er mange år siden!) eller vil dette kunne gå utover ungene mine på noen måte? altså, kan psykologen si det til barnevernet og sånt?
Gjest MyIian Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ja. Og nei det går ikke utover ungene dine. Og nei, psykologen kan ikke si noe så lenge du ikke gjør noe nå.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 barnevernet vurderer alltid slik situasjonene er i dag,hva slags forhold barna lever i i dag, ikke for mange år siden.. bare til info
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Ok, må også få sagt at dette er noe som aldri har foregått mens jeg har hatt barn. Dette var noe som skjedde i ungdomstiden. Det er sikkert 10 år siden. Men for å fortelle min historie syns jeg det er viktig at denne perioden blir trekt frem. Ikke fordi jeg tror rusmidlene i seg selv har gitt noen skade - heller situasjonene jeg var oppe i i den perioden. Og det blir veldig vanskelig å forklare hvis jeg ikke tar med mitt stoffbruk på den tiden. HI
Gjest MyIian Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Det er ikke noe problem. Psykologen din melder ikke ifra med mindre han/hun tror du vanskjøtter barna dine nå. Evt. tror du tar stoff nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå