Gå til innhold

Noen her som fødte barn som hadde 39 cm i hodeomkrets?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn i bunn og grrunn, hvordan gikk fødselen?

Hadde en veldig tung og hard fødsel, som endte i at han måtte forløses med fundustrykk og jeg revna fra A til Å

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, to stk =)

Gikk greit. Første gang sydde jeg 5 sting, og andre gang sydde jeg 2 sting.

Skrevet

Førstemann var 38 cm, revna ikk i det hele tatt!Lillemor var bare 34 (pice of cake :P), revna ikke da heller..

Skrevet

i fødselsjournalen min har legen skrevet: HELE 39 cm i hodeomkrets... Må legge til at jeg vanligvis er veldig litn å spe

Skrevet

mine begge hadde 38 cm i hodeomkrets,revna en god del me 1 mann ja og me 2 mann oxo men slapp de dype rifta me 2 mann.

Skrevet

Didrik var 39 cm rundt hodet. Gikk helt greit. Hele fødselen fra første rie tok 4,5 timer. Ble satt i gang, men var moden og hadde hatt 3 cm åpning i 3 uker. Måtte sy litt, men han kom på 2 pressrier, så klager ikke.

Første fødsel tok kjempelang tid, og slet med å få henne ut, men klarte det til slutt. Hun var 35 cm rundt hodet

Skrevet

Begge mine var 38 cm...

Første sydde jeg ingenting, mens nr 2 sydde jm 2 "pyntesting".

Skrevet

Nei, men har hatt 2x 38...

Ikke mye morro

Skrevet

Hadde 36cm + ei arm, gikk da greit :) 3 " pyntesting " fikk jeg.

Tror det ble tøyd bra fordi han var på vei ut, gled inn igjen, på vei ut, inn igjen....

Skrevet

Ja.

To pressrier, det fordi jordmor mente jeg måtte holde igjen litt. Et lite pyntesting som egentlig ikke var nødvendig.

Kjempefin fødsel!

Skrevet

40 her :))

Gikk kjempebra- førstegangsfødende!

X ant.timer, men pyttsann- det var vært det!

Har fått verdens flotteste gutt=)

Skrevet

interessant å se hva andre har opplevd. Set det er mange det har gått "bra" for selv om det er stort hode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...