heisand? Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 noen andre med dilla? som har lyst til å gjøre noen mission med meg?
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hehe Hvilken server er du på da?? Jeg er på kul tiras....
heisand? Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 runetotem... har så utrolig dilla. det er kjempe gøy. kan man lett bytte server? eller må man starte helt på nytt da?
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Du kan føre figuern din over på ny server,meeen ikke helt sikker på hvordan det gjøres.Tror det tar et par dager faktisk hehe server er lett å bytte om du bare skla starte på nytt,for det bytter du i starten når du logger på der
heisand? Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 skjønner. typen er på samme server. kan spørre han når han kommer hjem. hvilken level er du på? er på 20
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hva slags figur har du Jeg har en level 63 nigth elf druide Ja hør med han,så kan jeg bare legge deg til om du kommer deg på kul tiras
Caelyn Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Er på Dragonblight. Har to lvl 70, en på 67 og en på 64 =) Spilt i 2,5 år og møtte sambo gjennom wow Han var GM i guilden min
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Hehe nice da Da er det faktisk en del herfra som spiller,vet det er noen andre her også,men husker ikke nick Jeg begynte å spille pga samboern jeg da Men,gøy er det læll
futte (tm) Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Var level 58 Druid. Moro. Måtte legge inn årene når vi fikk unger. Får rett og slett ikke tid. Er ikke så populært å plutselig bli borte for man må amme eller når ungen våkner på natta. Gubben har fortsatt tid å spille. Merkelig det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå