Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet tidlig i svangerskapet i starten av januar, og nærmer meg ikm snart. Det rare er at jeg har begynt å merke litt kvalme, akkurat som sist før jeg testet positivt.

Begynte å lure litt på om det er folatpillene med omega 3 som jeg blir kvalm av, eller om jeg rett og slett kan ha blitt gravid igjen?

Noen som har blitt kvalme av folatpiller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm kan ikke svare med folaten. Men jeg har reagert sånn på omega3 ganske lenge.. siden jeg var 14 eller noe. Kan jo være at du reagerer på omega3?

Skrevet

Jeg bruker folat m/omega-3, og blir veeldig kvalm. Mister fullstendig matlyst, og er kvalm hele dagen.

Og jeg er ikke gravid, testa negativt idag. D er noen andre her inne som også har blitt dårlig av samme kapslene. Kanskje skal bytte til vanlig folat? Jeg vurderer iallefall dette.

• 1 år senere...
Skrevet

Ja...! Begynte å ta folat i starten av januar, da vi bestemte oss for å begynne å prøve. Etter en stund begynte jeg å bli småkvalm hver dag, så jeg trodde jo så klart at jeg var gravid! ;) Men jeg var jo ikke det, og begynte etter hvert å mistenke folat-tablettene. Nå har jeg ikke tatt dem på 4 dager, for å teste, og kvalmen er borte...! Men men, jeg vil jo fortsette å ta dem, litt plagsomt med kvalmen, men er jo verdt det siden det er så viktig å ta dem :)

Skrevet

jeg blei kvalm av bare folat pillene ja.. jeg testa dette ut..

Så jeg var glad når jeg kom meg over på 2. trimester for å si det sånn :P

Skrevet

JA!! Jeg blir kvalm av folatpillene..

Veldig irriterende. Men det er verd det. Jeg begynnte med folat før jeg ble gravid, sluttet, og kvalmen kom bort, så begynnte jeg igjen på folat, og ble kvalm.. Er gravid nå, så slutter ikke med de før 3 måneder. Så da får jeg bare være kvalm da..

Gleder meg også til 2.tri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...