Gå til innhold

Hva blir det til kose mat i kveld da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank, er lei taco, pizza og bakt potet m/fyll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her blir det biffsnadder, fløtegratinerte poteter, bearnaisesaus og brokkoli:)) mmmm

Skrevet

flere?

Hvordan lager du biffsnadder mammatilTHEODOR?

Skrevet

Ikke noe :o(

Brukte 1 time og 45 minutter hos legen i dag så rakk ikke innom butikken før jeg måtte hjem med bilen, til en samboer som utålmodig stod og trippet siden han skulle på jobb..

Skrevet

tror vi ringer peppes jeg(",) skal ha bursdagfest imorgen,å hele huset er striglet hehe. kan ikke søle til kjøkkenet nå;)

Skrevet

Vi har bestemt oss for bestillings mat i kveld vi også :) Er så tafatte og late i dag, samboeren er hjemme pga sykdom og jeg begynner og bli skrall...

Skrevet

Ååh, bakt potet m/fyll ... mmm.. kanskje det blir det idag..

Skrevet

her blir det tandoori, med nan brød til, det r sambos favoritt

Skrevet

Vi skal ha "hot" kyllingsuppe med hjemmebakte ziabatta.

I går hadde vi pastasalat med kylling og bacon. det var nydelig.

I helga skal vi ha jamies chili con carne og pizza!

JA JEG ER ETT MATVRAK !

Skrevet

steker løk og champinong sammen, sukre gjerne løken litt.. så steker du biffstrimler og krydrer med salt og pepper. så enkelt er det:) også har du fløtegratinerte poteter, bakt potet eller pommes frites til, sammen med bearnaise og gjerne noen kokte grønnsaker:) kjempekjempegodt:)

Skrevet

Vi pleier ikke ha spessiel kosemat på fredagene vi. Vanligvis er det fisk i en eller annen variant da. Kosematen er stort sett forbeholdt lørdagene.

Skrevet

Biffstrimler, råstekte poteter, salat og en HEEEERLIG saus...Mmmmmmm

Skrevet

Vi skal ha krydret kyllingfillet, ris, grønnsaker og bretangsaus (vet ikke om det skrives sånn) til=)

Men det er kjempegodt.

Skrevet

Her blir det strimlet indrefilet, stekt med hvitløk, sopp, løk, salt og pepper, deretter surret i fløte *nam* Til serveres ovnstekte poteter med timian, broccoli og glaserte babygulrøtter.

Skrevet

Dæven døtte Teline, det der hørtes vanvittig godt ut!!!

Skrevet

Taco er fast her på fredagene! Og popcorn til gullrekka...

Skrevet

Her blir det fiskekaker til middag. Til kvelden får vi vel kanskje finne på ett eller annet vi kan kose oss med... Kanskje vi har noe kyllingvinger i fryseren som vi kan dyppe i sweet chilli saus?? hmmm....

Teline: Gjør du noe spes i morgen?? Keen på å komme hit å lage den middagen min til oss?? ;)

Skrevet

På fredag er det som regel junior i huset som får komme med middagsforslag, så idag blir det pølse med pommes frites.. Så vi spiser sjelden på kvelden på fredager.. DA spise vi middag med sønnen..

Skrevet

Enkelt blir det i dag...løvstek i pitabrød med pommes frites og salat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...