Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet tidlig i svangerskapet i startet av januar, og nærmer meg ikm snart. Det rare er at jeg har begynt å merke litt kvalme, akkurat som sist før jeg testet positivt.

Begynte å lure litt på om det er folatpillene med omega 3 som jeg blir kvalm av, eller om jeg rett og slett kan ha blitt gravid igjen?

Noen som har blitt kvalme av folatpiller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir kvalm av de hver dag jeg :-( Også på en måte "gulper" jeg opp smaken igjen utover dagen, og det er så ekkelt!

Men alt for at en spire skal få det bra :)

Skrevet

Ja, jeg gulpet også opp litt i starten da jeg tok de, men dette er en annen type kvalme. Akkurat som sist før jeg testet positivt. Håper virkelig at den sitter nå!

Skrevet

Ok. da krysser jeg fingrene for at den sitter hos deg =)

Skrevet

Å, jeg visste ikke at man kunne bli kvalm av desse! Jeg begynte på folat med omega 3 idag jeg også, og har vært kvalm og uten matlyst hele dagen. Skjønte ingenting jeg! :P

Skrevet

Samme her...blir kvalm både av vanlig omega3 og av disse kombinertpillene med både folat og omega. Det gjør jo at man lurer på om det er sånn eller slik kvalme, he-he

Får håpe vi alle er litt kvalme av påbegyntgraviditet og ikke bare omega ;D *krysser fingrene for alle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...