Gå til innhold

FORLOVER i bryllupet til min venninne- tips og råd?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks. er det vanlig å spørre bruden selv om hvem hun vil ha med i utdrikkingslaget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, utdrikningslaget hadde jeg aldri (gravid liksom..) men du kan jo høre med henne? Jeg ville blitt glad for å bli spurt (liker å ha en finger med i spillet..). Supert utrdr. lag tips da, arranger shopaholic:) Gi bruden feks 600 kr og 30 min på kjøpesenteret til å sette sammen ett antrekk hun skal gå i resten av dagen. Litt morsomt syntes jeg:)

Min forlover var best og her er litt hun gjorde for meg:

- tok seg fri de to siste dagene før bryllupet, vi var på spa og hun hjalp til å passe sønnen min mens jeg stelte negler osv.

- jeg sov hos henne og da vi kom dit hadde hun redd opp sengen og lagt roser på min side, kjøpt inn masse sunn skjokolade og nøtter, og en liten bok til bruden.

- hun var selvfølgelig sammen meg hele dagen og holdt en fantastisk tale, hun hadde laget lykkeboks til meg med: en liten bok hun hadde skrevet sitater fra vår tid sammen i, utrolig rørende. Hilsner fra alle mine beste venninner (vi hadde kun familie i bryllupet, så alle fikk hilst på den måten), kopi av talen +++

- hun fikk sin mor til å låse seg inn i suiten vår og legge roseblader på vei inn til soverommet og over sengeteppet, roser på sengen, skjokolade på sengen (hotellet var meget skeptisk til å la henne få lov da, måtte bli med å se:)

- hun sørget for at alle gavnene ble pakket inn og tok de med seg hjem etter bryllupet, leverte de til meg dagen derpå.

Under planleggingen hjalp hun meg med masse innspill på brudebukett, kjolen, hår, invitasjoner, program, altså alt som skulle tas av avgjørelser! Noen dager tror jeg vi mailet 35 ganger frem og tilbake. Hun gjorde dagen min fantastisk rett og slett!

Skrevet

Takk for mange supre tips :) dette blir jo spennende!:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...