chill+enda en til Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Dette ser ut til å bli årets konsertsommer .) Først Foo Fighters, og så Metallica (og det bare 5 minutters kjøretur fra heimen.) Billettsalget starter mandag kl 0900! http://www.bt.no/bergenpuls/konsert/article493281.ece
cherry coke Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hææ?? Fantastisk=) Venter bare på at de skal bekrefte at heltene mine; KISS ska komme ti Bergen også i mai/juni=)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Dritt! De har skikkelig fårlig timing. De kommer dagen etter min termin! JEg lurer på om jeg skal sjanse på at jeg føder litt før og kjøpe bilett...
chill+enda en til Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Aah, typisk... Men du får sikkert solgt billetten din igjen om det absolutt ikke skulle passe, Big Mawmaw. Ååå, gleder meg som en liten unge, krysser fingrene for at det ikke blir altfor vanskelig å få billett.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har termin 6 juni, konsertene er vel rundt om terminen right?
chill+enda en til Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Foo Fighters er 11.juni, Metallica den 16.juli :-)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Uff ja, mest sannsynlig sitter jeg med en nyfødt da som må ammes hver andre time hehe... Blir nok ikke konsert på meg i år nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå