Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en liten gutt på 4 1/2 mnd. Må jeg koke vannet hans? Vi har kokt frem til nå, men når vi var på helsestasjonen så sa de at vi ikke trengte det lenger.. Men jeg er litt usikker. Syns han har blitt litt dårlig i magen etter at vi sluttet.. Men det kan jo være så mange grunner til at bæsjen endrer seg.. Hva hadde dere gjort?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg koker mme vannet til Didrik enda jeg. Vann til maten får han rett fra springen. Prøvde på ikke koke vannet til mme, men han ble dårlig i magen og gulpet veldig mye. Er jo ikke så mye med å koke opp vann heller da. Har vannkoker jeg, så tar meg ikke 5 min å gjøre klar neste dags flasker en gang
Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Takk, tror jeg går tilbake til å koke jeg også... Ser om magen hans endrer seg igjen da.. Kan jo ikke være godt å være dårlig i magen heller..
Krokka og prinsessa Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 jeg har hørt at man skal koke til de er 6 mnd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå