Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hva betyr dette?? Trodde jeg ikke hadde hatt EL denne mnd, pga tempen har vært så lav hele pp. Hadde en liten stigning på CD 15, hvoretter denne gikk ned igjen. dere får ta en titt på http://www.fertilityfriend.com/home/1e4f63
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Stiplet linje betyr at FF tro at det var når EL fant sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå