Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bare lurte på hvor mye deres nyfødte barn sov de første ukene? min lille er snart 2 uker og stort sett bare sover, spiser litt og promper..;) forrigemann skreik de første 3 mnd, så veldig uvant at minstemann er så rolig.. lurer på om det kommer til å snu? noen erfaringer på de som er veldig rolige i starten? mange som har snudd helt etter noen uker? men jeg innbilder meg at i og med at han her lå 3 uker lenger i magen og får ut luft og raper, har litt mer utviklet "system" og ikke får så vondt i magen sin.. kanskje det er grunnen til at han sover så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss sov vår veldig godt den første mnd, særlig om natten, men så snudde det. Han sov nesten ikke på kvelden og natta men på morgenen og litt på dagen. Har endret seg nå etter 3 mnd og nå sover han godt på natta igjen og litt mindre på dagen. Alle barn er forskjellige så vi får håpe at din minste fortsetter å sove godt.

Skrevet

min sov stort sett hele tiden inntil han var rundt 6-7 uker, sov vel kansje 21-22 timer i døgnet=) noe helsesøsteren sa var normalt...

nå er han ikke så villig til å sove lenger, hehe, så mitt tips er NYT DET MENS DU KAN=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...