*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 ...& få meg opp av sofaen & bort fra Bim & dataen!!!!!!!....Har 1000 ting jeg kan gjøre...men,er jo så himmla koselig & sitte & skravle med andre her inne )....*sukk*....snakke om & være lat!!
gullet84 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 skulle akkurat til å skrive innlegg om det samme... har ei leilighet som står her og støver ned hehe;)
BarnNr.4 :) Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hehe;) har det akkurat som deg! har 1000 ting å gjøre jeg også, men kommer meg ikke opp :/ Men sparker deg bak jeg
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 ÅÅÅÅÅÅ ) det er jo bare fantastisk & høre at det ikke bare er MEG som er så vanvittig treig!!!!!!! thihi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Tar ikke av jeg heller, Har vært å handla nå da. Så har jeg satt en gjærdeig, da måååå jeg jo bare gjøre noe snart. Skal lage pizza boller til ungene kommer hjem fra skolen. + at jeg håper å få noen av dem i fryseren. (kjekt å ha)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, samboeren min sier at jeg er jo helt hekta på dette..Blir noen timer med å lese innlegg ja!! Det er jo så snedig info og tips her, spesielt når man er førstegangs...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Hjelper det hvis jeg sier at jeg nå har rydda hele stua + støvsugd gulvet? Nå har jeg hengt opp tøy og satt på en ny maskin ) Prøver litt aktivitet, så kanskje fødselen starter snart*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå