Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Har dyne både i vogn og seng. Hvor mange sett trenger jeg til hver av dem? (det er forskjellig størrelse på dynene)
tertilus Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har to sett til senga/vogga. Skal ha ullpose i vogna den første tiden, så har ikke gått til innkjøp av vogndyne ennå.
BarnNr.4 :) Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har kjøpt 2 sengetøy til selve sengen, og til vuggen har jeg ett.. Tror det er nåkk, men merker jeg at det er litt for lite, så kjøper jeg bare ett til
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hehe... syns det er såååå mange fine sengesett ) så jeg har iallefall 4 til senga og 4 til vogna.. ) men har ei extra dyne i vognstørrelse, som jeg skal bruke i lekegrinna/sofaen )
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Har 2 sett til senga slik at du kan legge på nytt når du vasker det andre.Eller vis barnet har hatt uhell i det. Samme til vogna. jeg bruker samme dyne i vogna som vugga og lekegrinda i stua.
Phantom´ Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Synes 2 av hver høres litt lite ut. Med mindre man vasker klær hver dag da... Blir fort at det kommer litt gulp på dyna når de er helt små, så jag hadde nok ikke gått for noe mindre enn 3 sett.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Det er i betraktning at du mest sannsynelig kanskje får noe i gaver. trenger ikke i overflod de første ukene.
tertilus Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Og, som jeg stadig må minne meg selv om; butikkene er åpne etter fødselen også
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Helt enig tertilus,tror det mange som glemmer det. De fleste vil vel på shopping etterhvert;=) Da er det jo greit og ha noe og handle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå