Gå til innhold

har så sinnsykt lyst på mops!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk låne naboen til bestevenninnen min sin ned litt, og den var bare såååå herlig! kjempeglad liten krabat, trinn og god. han var ikke særlig gammel. hvor mye ligger en slik en på i dag? hun sa hun hadde betalt 30.000 kroner for den, MEEEEN den var LITT drøy!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en mops? En hund?!? =P

Skrevet

Åå fy flate for en pris!Jeg vil ha en jack russel jeg.. de er så fiiiine !!! :)

Og de koster vell rundt 12.000 tror jeg..

Skrevet

ja det er en hund :) hehe de er så søte, store mørke øyne som står litt i pissevinkel hehe og helt flat i ansiktet :)

Skrevet

Mops er rett og slett av de styggeste "hundene" som finnes! Urk...... får nesten frysninger! Og egentlig kan det vel knapt kalles hund.... Ei snorkende, tjukk, rundt sofapute med små korte bein... Og 30 000 er jo helt vanvittig!

Skaff deg en skikkelig hund som du kan få glede av på tur!

Skrevet

De små hundene som mops har jo blitt så populære veksehunder at prisene har skutt i været!!!!!!

Kjempesøte hunder, men ikke ha den i vesken!!!!

Skrevet

hunder skal man aldri ha i vesken! det ser dumt ut!!!

Skrevet

lyst på border collie jeg.... savner rikke. hun ble 13 år. sååååååå søøøøt!!!

når ungene har blitt større, og vi forhåpentligvis har fått oss hus i landlige omgivelser, da kommer det nok en søøøøt liten border collie hvalp til oss.. om en 5-6-7 år?

Skrevet

Grøss.........!

Sorry!

Men jeg respekterer fremdeles at smaken er som baken. :-) Jeg hadde altså ikke villet ha mops om jeg hadde fått betaling for å ha den, men du ville sikkert ikke hatt bikkja mi heller. :-)

Skrevet

Skal jeg ha hund igjen så blir det en : Nova Scotia Duck Tolling Retriever!!

De er fine de!!! Og passe størrelse!

Skrevet

om min mops pleide jeg å si; "det er ikke en hund, det er en mops!". Jeg synes det er verdens fineste rase. Men det er litt sånn elsk eller hat. Vi kommer til å kjøpe mops neste gang vi skal ha hund. Hva om du går inn på nettsidene til morsk kennelklubb (hovedinnlegger)? Jeg fant oppdretter av min mops gjennom dem.

Når det gjelder å ha mops som veskehund, tror jeg nok bæremeis ville fungert bedre. Mopser veier nemlig rundt ti kilo, hehe!!

Skrevet

ja jeg ble helt frelst i den lille tjukkasen som var så blid og fornøyd bare vi tok litt i han hehe, selv om det bare var for 5 min. men jeg har også tenkt å kanskje ha en grand danois i tillegg, jeg syns å ha lest at mopsen er veldig glad i andre hunder (tror det stod at mopsen ikke vet at den er så liten som den er hehe) så er jo grand danois en stor og flott hund og skal være ganske rolig :) er selv oppvokst med schæfer men jeg vil ikke ha det hvis vi skal ha hund, siden den siste schæferen vi hadde var gullgutten min.på tide med noe nytt. men nå har vi to katter da,så får vente til de er ferdig med dette livet.

Skrevet

de får lett hjereinfarkt hvis de blir alt for gira!

Skrevet

Mops er absolutt å anbefale - men du må ha myye tid til den, som alle andre type hunder ... Jeg har hatt mops selv, og den var med meg over alt - på jobb, på bussen, i butikken ( oppi handlevogna, hehe). Men jeg ble overrasket over hvor mye mosjon den krevde, så det er ikke nok med bare en tissetur rundt kvartalet - den eeelsket å løpe fritt og leke med andre hunder, og løpe i skogen og snøfte.. Når jeg ser noen med mops nå, MÅ jeg bare bort å hilse - den siste jeg møtte på, for etpar mnd siden, der sa eieren at han hadde stått 1,5 år på venteliste, og betalt 15.000. Men anbefaler deg å lese mye om rasen på forhånd, for å forsikre deg om at det virkelig er en type hund som passer for deg. Lykke til!!!

Skrevet

jaaa...sånn hund har jeg også lyst på!!! de er verdens skjønneste dyr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...