Gå til innhold

NAZIREGIME og andre rariteter hos dere gravide ? Fortell!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg to måneder igjen av graviditeten, og raritetene har begynt å melde seg....

Rariteter er kanskje å ta litt hardt i, men jeg endrer adferd ettersom termin nærmer seg. Det samme skjedde forrige gang;

Jeg får en skikkelig overdreven trang til å ha orden (men orden er bra, så ja takk), og jeg må til envher tid vite hvor alt vi eier ligger. Og jeg blir virkelig ute av meg hvis det er en ting jeg ikke finner - da er dagen omtrent ødelagt med mindre det dukker opp igjen.

Jeg kan ikke gå i butikken lenger, for jeg HAMSTRER mat som en tulling. Jeg skjønner ingenting....Nå er alle skapene fylt opp (gjort mens mannen var borte), og mannen er i lettere sjokk.

Den eneste kommentaren jeg fikk, var " oi, så du har begynt med DET igjen, nå......." - men han mente at han kanskje skulle ta over handlingen fra nå, hehe.........

Dessuten baker jeg som om jeg hadde et helt bakeri å fylle opp!!!!!! Jeg har en enorm produksjon på gang, og fryseren er snart full.........hehe, men dette er jo ikke det verste da, for vi liker jo alle ferske bakevarer.

Det hele er bare litt ute av kontroll................!!

Andre gravide som har stiftet bekjentskap med det jeg tror må være urinstinkter.......? :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke kommet så langt ennå, men forrige gang hadde jeg vaske dilla de siste 2 mnd... helt fanatisk!!! vaska som om jeg skulle bli gal!!

Skrevet

Hehe....ja, det er nå deilig å ha det rent, iallefall:-)))

Hvor lenge har du igjen ?

Skrevet

huff... 4 mnd...

stakkars mannen i huset fikk kjeft bare jeg så en smule.. han måtte gå på tå og hev i 2 mnd for å ikke skitne det til!! var helt vill!! gikk over etter at jeg hadde født..=)

Skrevet

Ja, mannen i huset er en smule oppgitt over meg. Det er klart det er hans feil hvis det er noe jeg ikke finner, (det ER vanligvis han som roter bort ting og setter det på rare steder!! :-)))) og da får han høre maset i tiiiiimesvis..........

Jeg må passe meg!!!

Skrevet

ble sittende her å le litt for meg selv. kjenner meg alt for godt igjen. hadde vaskedilla de siste mnd. støvsuget leiligheten flere ganger til dagen, samt at jeg stort sett vasket hver dag. klikka helt hvis jeg så en smule, da måtte vi støvsuge hele leiligheten. og hamstret toaletlpapir og spaggettisaus, vet ikke helt hvorfor. hver gang jeg handlet tok jeg med meg 2 pakker toalettpapir og var alltid sikker på at jeg ikke hadde husket å handle spaggettisaus. stakker menn, det er litt av hvert de må holde ut med :)

Skrevet

Tja, stakkars og stakkars.............:-)

Hadde jeg kunne velge, hadde jeg selvfølgelig vært foruten hele graviditeten. Jeg syns ikke synd på dem!!

Det er vi det som er stakkars!!!!!!

hihi.....;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...