Gå til innhold

stakkars pusen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har så vondt i venstre bakbeinet sitt at han ikke klarer å gå på den. har fått øye på noe blod oppa poten, men når jeg prøver å se under så bare hyler han... :( stakkars lille bebien min.. jaja skal til dyrlegen og få i han litt beroligende så vi får sett hva det er for noe. han er jo ikke skadd andre steder enn akkurat nede i poten.. hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar pusen din..får håpe det er et lite sår som er lett å fikse !

Utrolig de pusene av og til, i går var pusen min på garasje taket, mens jeg sto med hjerte i halsen,- spaserte pusen frem og tilbake som ingenting skulle vært skummelt!

Håper at det lett lar seg ordne med pusen din, så slipper han ha vondt :)

Skrevet

Stakkars pusen din! :( Blitt bitt, kanskje? Håper det ikke er noe alvorlig og at han snart er frisk og rask igjen!

Skrevet

ja det som er skummelt er jo at noen folk som bor et stykke unna slipper ut hunden sin og lar den gå på tur selv, og den reker ofte rundt huset vårt... så vet ikke om det kan ha vært den eller en annen katt eller.. jaja få håpe dyrlegen har svar og ikke minst smertestillende til gutten min! katter er ålreite dyr!! har to stk, har tatt imot de ved fødselen og har liksom et spesielt bånd til disse småbarna mine (eller de er vel ikke så små lenger hehe)

Skrevet

Huff da. Får håpe den bare har landet forkjært eller noe sånt, når den har hoppet, og kun har en forstrekning! Håper det ikke er bittskader, så den må på antibiotika og ev. spjelkes... Katter er utrolige, og tåler masse. Den kommer seg nok, bare den får hvilt noen dager. Lykke til!

Jeg har 3 puser, så jeg også har noen besøk hos doktor dyregod i løpet av et år... :)

Skrevet

Sender en stoor puseklem til deg og pusen: )) Håper alt går bra, du må fortelle hvordan det gikk!

Masse mjauer og klemmer fra kattegutta Preben og Ludvig og matmor

Skrevet

joda da var vi tilbake, og det viste seg at den har sloss litt pluss en forstuing, hele poten var knallblå når vi barberte vekk håret. så nå har han fått smertestillende, antibiotika og ligger og sover søtt inne på soverommet vårt. jeg var der med han under hele prosessen. måtte åpne beinet og tømme for puss så han ser litt skamfert ut nå stakkar..

regner med at han våkner snart siden han kun fikk mildt beroligende.

Skrevet

Stakkars liten da. Men nå blir alt så mye bedre. Slutt på vondtene :)

Masse puseklemmer fra Tom, Julius og Cerrina til pusen din også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...