Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når merket dere at magen begynte å vokse?

Jeg testet negativt 2 dager tilbake, men mensen har fortsatt ikke kommet og jeg føler at magen er blitt større. Dette kan selvfølgelig være innbilninger. Er det for tidlig å merke noe i ca uke 3?

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

de er svårt å svare på for alle er ulike,jeg fikk fort mage men en vennine av meg fikk ikke fort mage....vilken test tog du? clear blue syns jeg er best.

vente et par dager å ta en ny test,å håper du får en positiv test=)

Skrevet

magen kommer ikke før senere, når livamora begynner å vokse.. men mange er veldig oppblåst i staren av svangerskaper, så kanskje du er det

Skrevet

Jeg tok CB ja. Har vært gravid en gang før, og da testet jeg mye senere. Da fikk jeg en veldig svak positiv. Kan hende at kroppen min ikke produserer hormoner så veldig raskt. Hmm.. Skal teste neste uke, 1 uke etter ikm, og er den negativ da så tror jeg nok at det stemmer. Var nokk ikke så heldig at vi fikk fulltreffer på første forsøk =/

 

Men hvertfall, takk =)

Skrevet

Åååh, et lite håp!

Når er det forresten livmora begynner å vokse??

Skrevet

Hvis første dag av sist mens var 31. desember, vil det da si at jeg ikke er i uke 3? Tror uke 3 i så fall er barnets uke 3.. Nei, jeg er ikke mye stødig på det her med uker =P

Skrevet

Jeg er oppblåst nå og også før mens...

 

Livmora kommer opp over skambeinet ved ca 10-12uker, men før det så blir jo tarmene presset litt oppover og sånn.

 

Håper du får en positiv test til uka :)

Skrevet

jege r10+5 idag..og fra navlen og ned så har jeg en bitteliten mage..men er 3 gangs fødende da :) så den begynner så smått å komme

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...