Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Når merket dere at magen begynte å vokse? Jeg testet negativt 2 dager tilbake, men mensen har fortsatt ikke kommet og jeg føler at magen er blitt større. Dette kan selvfølgelig være innbilninger. Er det for tidlig å merke noe i ca uke 3?
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 de er svårt å svare på for alle er ulike,jeg fikk fort mage men en vennine av meg fikk ikke fort mage....vilken test tog du? clear blue syns jeg er best. vente et par dager å ta en ny test,å håper du får en positiv test=)
svansen Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 magen kommer ikke før senere, når livamora begynner å vokse.. men mange er veldig oppblåst i staren av svangerskaper, så kanskje du er det
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tok CB ja. Har vært gravid en gang før, og da testet jeg mye senere. Da fikk jeg en veldig svak positiv. Kan hende at kroppen min ikke produserer hormoner så veldig raskt. Hmm.. Skal teste neste uke, 1 uke etter ikm, og er den negativ da så tror jeg nok at det stemmer. Var nokk ikke så heldig at vi fikk fulltreffer på første forsøk =/ Men hvertfall, takk =)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Åååh, et lite håp! Når er det forresten livmora begynner å vokse??
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hvis første dag av sist mens var 31. desember, vil det da si at jeg ikke er i uke 3? Tror uke 3 i så fall er barnets uke 3.. Nei, jeg er ikke mye stødig på det her med uker =P
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er oppblåst nå og også før mens... Livmora kommer opp over skambeinet ved ca 10-12uker, men før det så blir jo tarmene presset litt oppover og sånn. Håper du får en positiv test til uka
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Da er du 4uker og 4 dager http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx?day=31&month=12&year=2007&cyclus=28&f=t
Trulte76 Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 jege r10+5 idag..og fra navlen og ned så har jeg en bitteliten mage..men er 3 gangs fødende da så den begynner så smått å komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå