1+1=2+1+x Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hvilket bilsete har dere? Tenker fra 9 kg og oppover. Er vel ikke plass til allverdens inni denne bilen eller?
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en slik bil! Har et HTS BeSafe sete, husker ikke hvilken modell men det kan kun stå baklengs. Det blir trangt i forsetet da, men det går.
Heb+2 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Vi har en golf, og vi har et Acta Graco sete, tror det er opp til 18 kg. Husker ikke helt jeg, så det var kanskje ikke til så mye hjelp... Men vi er veldig fornøyd med både sete og plassen i bilen altså Han er 3 år, og sete kan brukes både fremover og bakover.
1+1=2+1+x Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Ja, er sånn 9-18 kg jeg tenker på. Er en stooor bilseteverden der ute. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha et som kan brukes bakovervendt.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 vi har en knøttliten toyota corolla, og vi har besafe izi combi. men vi er ikke så lange i beina heller da, så kan ha framsete langt forover;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå