Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Var på do i ste og når jeg hadde tissa klart så kjentes det ut som det var noe som sprakk, lliksom knepte til der nede og så kom det mer væske. kan det ha vært vannet? hva gjør jeg da isåfall? er bare 31+3 i dag og har 14 mil til føden.....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 vil bare si at det har ikke kommet mer nå etter det, men har hatt mensmurringer i mage og rygg de siste dagene. HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Det var det som skjedde med meg forrige svangerskap. Hørte et knepp, og dermed gikk vannet. Hos meg fosset det skikkelig, men vet at hvis babyen ligger langt nede i bekkenet, kan det være at den stenger for slik at vannet ikke siver ut. Du får følge med å se om det kommer mer væske, er uansett greit å snakke med en jordmor. Er litt mer betryggende:)
knærten71 Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde også knepp forrige svangerskap, våknet av det og for inn til føden med truseinnlegg men nei-bare kraftig utflod. Uansett er det jo bare en måte å finne det ut på og det er testen på føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå