Gå til innhold

Hva var det som skjedde???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i ste og når jeg hadde tissa klart så kjentes det ut som det var noe som sprakk, lliksom knepte til der nede og så kom det mer væske. kan det ha vært vannet? hva gjør jeg da isåfall? er bare 31+3 i dag og har 14 mil til føden.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil bare si at det har ikke kommet mer nå etter det, men har hatt mensmurringer i mage og rygg de siste dagene.

 

HI

Skrevet

Ring føden og spør bare i tilfelle :-/

Skrevet

ingen som har opplevd samme??

 

 

Skrevet

Jeg syns også du skal ringe føden!

Skrevet

Det var det som skjedde med meg forrige svangerskap. Hørte et knepp, og dermed gikk vannet. Hos meg fosset det skikkelig, men vet at hvis babyen ligger langt nede i bekkenet, kan det være at den stenger for slik at vannet ikke siver ut.

Du får følge med å se om det kommer mer væske, er uansett greit å snakke med en jordmor. Er litt mer betryggende:)

 

 

Skrevet

Jeg hadde også knepp forrige svangerskap, våknet av det og for inn til føden med truseinnlegg men nei-bare kraftig utflod.

Uansett er det jo bare en måte å finne det ut på og det er testen på føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...