Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Her er planleggingsdag i i skole og barnehage i dag. Masse unger i gaten, og eldstemann er ute alene med en kamerat. Han er 3 år og faren til kameraten passer på de =) Snøen kom som bestilt i natt, så de flyr rundt på akebrett =) Godt jeg har minsten på 1 år som trenger meg fremdeles - he he. God helg alle sammen =D
Espoir Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ja, det går nesten alt for fort. Høres supert ut med aking i gata, da! Snø er gøy! God helg selv.
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 hehe, fikk en fin kommentar av jenta mi på snart 4 her om dagen... jeg hørte plutselig det trakk opp i snora på badet, og spurte (jeg sto i gangen) si meg, har du vært på do selv? Har du tørka deg? "jada mamma, æg e storjente no sjø"... jeg sa at hun måtte huske å vaske seg på fingrene, da stakk hun hodet ut av døra og sa "mamma da... æg e jo itj en BEIBI heller da! Såklart æg vaske mæ på fingran etter æg har tørka mæ på do!" hehehe... storjente ja... *sukk*... syns ikke det er lenge siden hun begynte å gå jeg
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Nei, det er helt utrolig hvor fort det går :-S Kjekt også da, selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå