Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 har ett "belegg" øverst på (de øvre) fortenna. Har alltid pusset de(!!), og han har aldri fått saft på flaske. Juice fra boks til nød og neppe når vi har vært på byen.. Men hva kommer dette av?? Syns det er så flaut. Ser jo ut som jeg ikke pusser tenna hans...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hmmm er ikke ekspert på dette området, men fant dette på nett: Det dannes svart belegg på tennene, er det noe vi kan gjøre for å hindre dette? Dette belegget på tennene kalles for småbarnsmisfarging og er ufarlig for tennene. Belegget skyldes sannsynligvis en spesiell bakterie, men det er ufarlig. Belegget kan fjernes hos tannlege eller tannpleier, men det kommer ofte tilbake. Når barnet blir eldre forsvinner belegget ofte av seg selv. Kanskje det er dette?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Takk Håper det ikke er noe farlig iallefall.. Må nesten dra til tannlege å hør jeg,tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå