uups123 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Holde dem inne eller har de bare godt av frisk luft?
Pampers123 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Febersyke unger skal være inne etter min mening!
Adalis Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Feberbarn skal selvfølgelig være inne. Er det annen sykdom, kan man fint ta med de ut samme hvor kaldt det er, men med feber, SKAL de være inne. Er det virkelig noen som mener noe annet????? Vet folk diskuterer ang forskjølelse og halvbetennelse osv, men så fort de har feber skal de jo være innendør...!
Kæmma og trultene Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Litt frisk luft er bra, men kommer an på hvor mye feber de har da. Jeg selv synes det er godt med en skikkelig utlufting av soverommet når jeg selv har feber, og datteren min får det samme med mindre hun er skikkelgi dårlig. Men hun er ikke ute og leker da, bare frisk luft mens hun sover.
uups123 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 er det jeg og mener men mannen min sier at de har bare godt av frisk luft.. måtte bare sjekke om jeg var hysterisk..:=P
Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg holder de inne på vinter/ høst når det er kaldt og ruskevær.......... har de feber en fin sommerdag lar jeg de være ute......... Forresten så lar jeg også minsten på 1 år sove ute i vogna selvom han har feber. Da ligger han lunt og varmt i vogna . Litt frisk luft skader ikke, men de skal ikke anstrange seg å bli svette for så å bli kalde etterpå.........
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Innendørs, ja, men hvis de ikke har så høy feber at de ligger helt henslengt på sofaen, men leker rundt, så har ikke jeg dårlig samvittighet for å ta feberungen med i bilen for en kort tur i butikken.
uups123 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 ja lufting mener jeg er bra... ekkelt å ligge å sove i samme luften hele tiden da.. he he.. da er jeg ikke overhysterisk alikavel=P
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 det er ikke farlig med frisk luft.. viktig at de ikke blir kalde og fryser, og at de ikke sliter seg helt ut da.. men det kommer så klart an på hvor høy feberen er, og ikke minst allmenntilstanden.. men stort sett så ser jeg ikke problemet med å sove ute, eller være med på en liten trilletur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå