Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 YES YES YES!!! Måtte bare få det ut... Hater husarbeid, men nå skinner det her! :-) JIPPI!!!
Gjest Lille jenta mi Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ditto:-) Hele 2 etg skinner her også! Mannen tar alltid 1 etg hver fredag..så det er herlig når huset er rent før helgen:-)))
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ja det er deilig! jeg er nesten ferdig jeg også!! og det var sååååå lenge siden sist... så det var virkelig på tide... blir koselig i kveld ja!
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Så flinke dere er! Hvor gjør dere av barna mens dere holder på? Min henger i buksebeina mine hele tiden!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Idag var hun våken, så hun var først i lekegrinda si en liten stund.. (Fikk gjort masse da) Hun elsker å pludre og leke for seg selv på formiddagen, så det er da jeg må trå til. På slutten hang hun litt i bæresela på magen min. :-) Har begynt å venne henne til lekegrind pga hunden, og den er veldig praktisk når man skal gjøre husarbeid også.. Da er hun trygg selv om jeg snur ryggen til, og jeg kan bare trille henne unna når jeg skal støvsuge der hun er.. he-he.. :-)
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 min vil bare opp og bæres hun, er stuptrøtt og sulten, men vil verken sove eller spise 8bortsett fra pupp)
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 mine barn er i barnehagen... jeg har jobbet inn en dag, og leverte de litt seint, og henter de tidlig.... men uansett henger ikke de i buksebeina mine lenger da.. de er 3 og 4,5 år.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har tatt helge"rydden" =P Får se om det blir noe helgevask i løpet av dagen også, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå