Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Faren til snuppa, har en onkel som per tlf ikke høres helt stø ut.. Sommeren 2006 ringte han meg, fordi han ville komme og ta bildet av meg og snuppa. Han driver med slektsgranskning, og ville ha med dette i en bok... Han hadde fått nr av barnefar, så han visste godt at jeg hadde flyttet fra han. Han ringte meg og sa "jeg var innom deg her om dagen, men da var du ikk hjemme, så jeg lurte på om det passer neste uke"... Han visste ikke hvor jeg bodde engang, men hadde leita det opp da, og funnet frem.. Jeg sa det passet dårlig, og det var greit. I sommer ringte han igjen, og spurte om det passa og komme innom, og han hadde hørt jeg hadde flyttet dit og dit.. Jeg sa det ikke passa, fordi vi skulle ha bursdagsfeiringen til sambo den helga. Han virker ikke helt stø, for han ringer meg, jeg svarer, også sier han "hehe, hallo, heter du XXXX, kjenner du en som heter XXXX (snuppa's navn), hehe, ja nå kan du gjette hvem dette er"...????? Jeg har ALDRI treft han, kun snakket med han i tlf de 2 gangene, og barnefar har ikke noe nevneverdig kontakt med hverken han, eller den siden av familien. Blir nesten litt skremt jeg... Og i dag igjen så ringte han, med samme greia. "hehe, kjenner du ei litta jente med rødt hår?"...Dji, JA, det er jo dattera mi du snakker om da!!! Hvorfor kan han ikke bare ta det bildet sammen med faren hennes da? Jeg kjenner jo ikke fyren engang :S
MikroMidas Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Si det til ham da vel! Når du bare har sagt at det ikke passer akkurat de gangene han har foreslått, så tror han vel at det passer en annen gang. Hvis du sier at du ikke ønsker å være i den boka, så må han jo respektere det!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Han høres faktisk litt ekkel ut...æsj. Si til han at dette får han avtale med eksen din. Han vil sikker spørre "Hvorfor det?". Og da kan du svare "Hvorfor ikke?" - og slenge på røret.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Ja, ikke sant? Jeg får helt frysninger jeg Også har han en sånn intens skrape-stemme, sånn ekkel. Wææ, kanskje han ikke er helt stødig! Hehe ) Jeg har jo INGENTING med den familien og gjøre, i det hele tatt. Hadde jeg nå hatt et forhold til familien hans enda, så hadde det på en måte vært greit. Men har jo aldri i mitt liv sett fyren engang, ikke på bildet heller! Han ringer vel til sommeren igjen, skal ta det da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå