Gå til innhold

Hvorfor boikotte Nestle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har hørt om det i U land osv, men det er jo ikke i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vi i Norge skal ikke bry oss om det siden det ikke skjer her?

 

 

Skrevet

Det hjelper ikke å støtte dem ved å kjøpe produktene, men de er veldig store, så de merker det nok ikke økonomisk nei.

 

Men sånn for meg selv så er godt å kunne velge bort Nestle pga dette.

 

Men er klar over at de er for store til at en vanlig forbruker kan gjøre en forskjell. Men det er ikke bare oss her i Norge som boikotter, bare så det er sagt. Det er verden over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...