Gå til innhold

Nå er det greit å ha små pupper :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer lille mini på 6 mnd, har alltid hatt små pupper, men ammingen har gått som en lek. Overflod av melk. Som mange andre med små pupper har jeg fra tid til annen ønsket at de var større, ser bedre ut i kjoler, fine topper osv :)

Men etter å ha vært på besøk hos en venninne i dag som også ammer barnet sitt, har jeg forandret mening. Ære være mine minipupper! Hun sliter virkelig med å manøvrere pupper og baby, vanskelig å amme offentlig, sliter med tette melkeganger, brystbetennelse osv osv. Synes oppriktig synd på henne!

Endelig skulle det være en fordel å ha små pupper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Ja, noen fordeler må det jo være for oss også;)

Skrevet

Jeg fikk store pupper da jeg gikk gravid, og de første md da jeg amma og jeg haaata det!Syntes jeg mista hele midjen min med de stor puppa.. Nå ser de ut som to flate speilegg og jeg er forrnøyd med de små puppene mine :o)

Skrevet

Mine er akkurat passe (ikke små, men ikke akkorat noe kjempestore greier heller), men jeg sliter en del med tette melkeganger og brytsbetennelse. Men har overflod av melk iallefall ;o)

Skrevet

Mine pupper er også små, og snuppa mi klarer ikke å få tak i puppen... Hun forventer at brystvorta skal være 5 cm lang, og det er den ikke.

Skrevet

dt kan kanskje se flott ut med store pupper, men er ikke alltid like lett med klær. må bruke " riktige" klær ellers ser det nesten dumt ut moen ganger...

før jeg ble gravid brukte jeg 75DD, nå bruker jeg 75G.....

(dyrt er det også! må jo ha skikkelige greier som gir god støtte, og da må man ut med 4-500 for en bh... som man skal bruke et års tid mens man amer...)

Skrevet

Mine er 75DD og jeg har null problemer med amming og melkeganger;)

Skrevet

har forresten ingen problem med melkeganger da :)

Skrevet

Jeg har kjempesmå pupper også. Nå er de större da når jeg ammer. Men jeg har hele tiden hatta myeeeee melk.Mini legger på seg ca 1 kg om måneden så JM sa at jeg sikker har flöte istedetfor melk :D

Skrevet

Jeg har gedigne pupper, og må si meg enig i at dere med mindre har en stor fordel når dere ammer offentlig. Mindre stress, og mindre å manøvrere! Men jeg har ikke hatt særlig problemer med tette melkeganger da. Det handler nok om andre ting.

Skrevet

Bortsett fra det med manøvreringen og amming offentlig tror jeg ikke det er noen fordel med små ...jeg har minipupper og har hatt et sant helvete med ammetrøbbel! (Tette melkeganger og betennelser).

Skrevet

Litt må man vel ofre for å se bra ut ;-)

Hurra for deilige fyldige pupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...