Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 kjenner rett som det er vond lukt fra øret til babyen, hva kan det være? Har lurt på om det er sur melk? Jeg ammer og det spruter jo litt. Prøver å vaske, men det er liksom inni øret.?????
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det er jo bakterier der inne så det lukter ganske kraftig ja. Helt vanlig!
*just me* Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 spørs om det er inni eller ved øret da. jenta mi STINKA surt ved øret! fant ut at det var melk og gulp hos oss ihvertfall, spsesielt i halsgropa. brukte en bomulls pad med olje på, som jeg tørka rundt og bak øret, og rundt hals og nakke. det hjalp!
1jente+1spire Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 kan jo være det er bak øret også, at det ikke har blitt tørket godt nok..
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg lurte på det, men det virker ikke som hun har vondt.
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 Det er flere som har det sånn?
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 Opplevde det før en gang, da hun var mindre, men det er ikke der nå. Ikke under halsen heller, det hadde storesøster, så det står på "sjekklista"
*just me* Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 forresten.. det er jo også helt utrolig hvor mye ørevoks disse små nurka kan ha! ble helt sjokka jeg! lille tuppa på 2 kilo, sikker på at halve vekta var voks!;P neida. men det lukter jo ikke godt av det, og kan jo være greit å sjekke med en sånn baby q-tips. synes du det er veldig plagsomt kan du jo høre med HS eller legen
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 Takk for tips. prøvde i går og da ble hun helt salig og sovna nesten der hun satt, men fikk ikke ut mye. Kanskje det klør inni der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå