tre små luringer Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vi har en gutt på tre og en på fire mndr, er jo klart at minsten må ha pupp en del på natten, så det faller jo naturlig nok på meg, men i det siste har han begynnt å våkne å ligge våken leeenge å småklage, får jo ikke sove da jeg heller. Ofte sover mannen min hele natte, nå ska det sies at han er ekstremt B menneske og legger seg sent, og er håpløs på å stå opp. Han er oså student, og har ikke tidlige morgener hvor han må på jobb... I natt la vi minsten på eget rom for første gang, men pappan sov der inne, han tok minsten om natta da, la han bare inn til meg for melk og tok han igjen. Kjempe deilig for meg. Føler jeg har sovet en natt for første gang på fire mndr. Er deres menn flinke til å bidra på natta eller?? Hva er normalt? Merker at min mann er ganske usikker på hva han kan gjøre med babyen.
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nettene har vi faktisk hatt god fordeling på siden eldsta kom for snart 4 år siden... uten unntak Har hendt det har vært litt skjev fordeling påa ndre ting oppgjennom, men nå når jeg jobber fullt igjen etter å ha fått misnta så er det faktisk ganske så likestilt. Var gjennom en tøff periode her i sommer og da holdt jeg på å knekke sammen, men nå etter jul er ting nesten mistenkelig bra hva ansvarsfordeling angår
___ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Vi tar hver annen natt når begge jobber. Når en av oss er i permisjon tar den mer. Her holdt på sån i 3 år nå. Gleder oss til vi ikke trenger å stå opp så mye om natta lengre.
Pampers123 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Vi gir flaske til jenta vår, og jeg tar alltid det om natta.. Er ingen problem.Jeg er våken sikkert 5 min tilsammen, og om han skal gjøre det så får han ikke sove for han ligger på nåler Men, om treåringen våkner så tar han seg av han da!
*Smiley* Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Vår er 5 mnd og vi tar annenhver natt.Funker kjempebra for oss. Han får flaske.Han våkner som regel 1 gang eller ingen om natta for mat , men hender han mister smokken da.Så må opp noen ganger.. Deilig å kunne få sove hele netter for mor også
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 vi har ikke hatt noen delig i det hele tatt.Mannen min har jobbet,så da måtte jeg stå opp.Det hender en gang i århundre at jeg ikke våkner når hun klynker,men det har vel skjedd 2 ganger på 2 år at han har stått opp!
Teltpluggen Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tar henne som oftest om nettene i ogm ed han jobber og må stå opp ganske tidlig. Men i helgene står han opp og skifter på henne, og legger henne inne hos meg så hun får pupp, så tar han henne igjen så jeg får sove uforstyrret noen timer. DET er deilig det:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har tatt all nattevåk på begge barna (en på snart 3, og ei på 16mnd) Han gadd/orket ikke! Men nå er vi separert og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå