Gå til innhold

Jippi ! Nå har vi fått datoen !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt smånervøs da vi var til samtale med lege - han sa 7-10 dager før termin... det ville i såfall bli midt i påsken med helligdager og vikarer.... men i går fikk vi brev om at jeg skal legges inn søndag 16.mars :) regner med at jeg blir tatt på morgenen den 17. Men lurer litt på hvorfor jeg må møte så tidlig søndagen ? Skal inn kl 13.00. De har vel ikke tenkt å ta meg alt den 16.? Noen med erfaring ?

Sist kom jeg inn sent på kvelden og ble tatt 8.30 neste dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... har ikke erfaring med keisersnitt, men skal ha d jeg også 19 februar.. fikk beskjed om å møte før klokken 12 den 18 februar... skulle visst bli tatt noen blodprøver å sånn fikk jeg beskjed om. lykke til:)

Skrevet

Jaja, det blir vel en lang ventesøndag :)

Får ta m ed ei go bok ;)

Den blodfortynnende sprøyta husker jeg igjen fra forrige gang, ja.

Skrevet

Gratulerer med dato!

Vet det er en del prøver som skal tas dagen før, så det er nok derfor.

Jeg skal og ha ks, men jeg blir ikke lagt inn kvelden før. Jeg må bare komme inn for å ta de div prøvene, og så kan jeg dra hjem og sove hjemme. VELDIG glad for det!

Masse lykke til! :)

Skrevet

Er litt glad for at jeg kan sove på sykehuset jeg - hadde blitt redd for å forsove oss,

samt deltagelse med morgenstell på to små...som jeg nå slipper unna...hehe....Er jo siste natt uten våkentider, da....

Gratulerer til dere andre KSère også :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Forsjellig praksis asså!!

Jeg skal møte opp på denne kontrollen den 19. mars. for så å møte opp fastende den 25 mars kl 08.30. ks dagen!! Sikkert for å ta meg utenom påsken=) Glad for å kunne sove hjemme ja, helt klart!!

Lykke til alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...