Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er jo helt enorme snøflak...noen som er større enn hånden min til og med!! tror ikke jeg skal ut og kjøre i dag i alle fall :-S
ambumamma Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 vet. skulle stå opp og ta litt frokost så var det plutselig helt hvitt på bakken. Og det kommer bare mer og mer :-)
TussiLussi Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Her blåser det og snøen raser fra taket - er så ufyselig at parabolen streiker !!!! må ut og kjøre til legetime snart og gleder meg ikke......
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg gleder meg til våren jeg hehe dette været her er helt håpløst :-S
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Så koselig!! Mye bedre enn stormen som herjer her på sørlandet!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja kan si meg enig i det Veronica ;-) Bedre med snø enn med full storm =)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ja... Syntes det er utrolig koselig når det snør jeg. Bare sitte å se ut av vinduet men en kaffe og vite at du har en god unnskyldning for å han en slapp dag;-) Altså, når det snør på det viset du beskriver nå:-)
siste"mann" ut Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Her er det også meldt snø i helgen, men det blir vel regn som vanlig.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Ja enig der og ;-) Men det er ikke noe gøy å kjøre..får prøve å slippe unna det i dag da. Kanskje jeg kan komme på en unnskyldning :-P
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Ja, huff... Du må aldri finne på å sette deg i bilen i dag:-) Kos dere med snøen og god helg til deg:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Takk for det ;-) God helg til deg også!!! :-D
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 her har det kommet 1 meter snø siden inatt og det snør enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå