Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo helt enorme snøflak...noen som er større enn hånden min til og med!! tror ikke jeg skal ut og kjøre i dag i alle fall :-S

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet. skulle stå opp og ta litt frokost så var det plutselig helt hvitt på bakken. Og det kommer bare mer og mer :-)

Skrevet

Her blåser det og snøen raser fra taket - er så ufyselig at parabolen streiker !!!! må ut og kjøre til legetime snart og gleder meg ikke......

Skrevet

Jeg gleder meg til våren jeg hehe :) dette været her er helt håpløst :-S

Skrevet

Så koselig!! Mye bedre enn stormen som herjer her på sørlandet!

Skrevet

Ja kan si meg enig i det Veronica ;-) Bedre med snø enn med full storm =)

Skrevet

Ja... Syntes det er utrolig koselig når det snør jeg.

Bare sitte å se ut av vinduet men en kaffe og vite at du har en god unnskyldning for å han en slapp dag;-)

Altså, når det snør på det viset du beskriver nå:-)

Skrevet

Her er det også meldt snø i helgen, men det blir vel regn som vanlig.

 

Skrevet

Ja enig der og ;-)

Men det er ikke noe gøy å kjøre..får prøve å slippe unna det i dag da. Kanskje jeg kan komme på en unnskyldning :-P

 

Skrevet

Ja, huff... Du må aldri finne på å sette deg i bilen i dag:-)

 

Kos dere med snøen og god helg til deg:-)

Skrevet

her har det kommet 1 meter snø siden inatt og det snør enda :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...