semma Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Dette er mitt 3. svangerskap og det har rast forbi meg føler jeg! Hadde planer om å skrive dagbok uke for uke, men har ikke engang rukket å skrive at jeg er gravid med nr 3!! Det er vell sånn som med biler og fotoalbum.... (dårlig samvittighet etter nr 1...) ;o) Tenkte at dette skulle være det siste og at jeg skulle nyte det og kose meg. Men med to til her under 5 år går det i ett gitt.
gullet84 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg synes også det har gått veldig fort... og jeg har jo gått sykmeldt store deler av svangerskapet. Hadde trodd det skulle føles som en evighet, men når jeg ser tilbake på det så har det gått kjempe fort og nå gleder jeg meg til å få fødselen overstått, har termin om 14dager:) hehe det er vel bare akkurat de dagenene her som går sikkelig sakte;)
PlinkiPlonk Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Dette må være mitt raskeste SV...Har en liten gutt på 10 mnd og ei jente på snart 10 år, så har nok å henge fingrene i. Er i uke 29 nå, og er plutselig inne på 3dje tri:) Heldigvis er formen strålende bra, men litt bekkenløsning har jeg fått, men ikke ikke så ille som forrige gang.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 På ingen måte... Dette er mitt tredje svangerskap og det har bare sneglet seg avgårde. Jeg har vært lei siden jeg var 5 mnd på vei, og nå har jeg bare 5 dager igjen, og det skal bli så utrolig deilig å bli ferdig! Og nå legger jeg opp svangerskapskarrieren min for godt!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes det har vært laaaaaaaaangt. Er jo en evighet siden jeg på forsommeren satt med ømme bryster og i en evig dis av kvalme og uvelhet ... Synes det er vittig å kikke inn på første trimester av og til, så uendelig lenge siden det var tanker om "når skal jeg si det på jobb", "hvordan lure seg unna arrangementer med alkohol", "når kommer magen" osv. Vittig.
tudeluuu Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 er nr 2. for meg, og jeg synes svangerskapet har gått utrolig fort denne gangen i forhold til sist. Det er antagelig fordi jeg har vært aktiv under hele svangerskapet denne gangen, gått på skole og andre fritidsaktiviteter. Sist satt jeg for det meste hjemme og prøvde å komme meg etter en veldig tøff periode, og det er klart at tiden går mye saktere da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå