Gå til innhold

Flere med EL rundt 13 februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir vaar siste proeve- periode, for klaffer det ikke i februar, maa vi vente 1,5 aar....

Tenkte det ville vaert kos om vi var flere proevere med EL rundt 13, saa kan vi dele tanker og slikt :-) Men har du EL mye foer eller senere, saa gjoer ikke det noe selvfoelgelig !! :-)

(Beklager at jeg ikke har norsk tastatur, jeg bor i utlandet...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =) Jeg har plutselig fått en helt kokko-syklus, så vet ikke helt... Hvis den blir som forrige gang har jeg el den 8., meeen den kan komme en gang mellom 8. og 17. :-S så vi får nå se.

Hvorfor må dere vente i 1,5 år da? Nyskjerrig jeg ;-P

Skrevet

Da faar dere bare staa paa vet du ;-) Hveeeer dag, hihi:-) Koselig at du har El omtrent samme tid som meg da!

Vi maa vente fordi vi skal gifte oss i juli 2009, og planen er da aa faa baby i november, ikke senere. Jeg tenker litt paa amming og slikt, at det er kanskje ikke noe saerlig aa gaa med oerten ammeinnlegg og melkspreng paa bryllupsdagen, hehe :-)

Saa hvis det ikke klaffer naa....Saa venter vi til bryllupsnatta med neste proeving...:-)

Skrevet

Ahaa :) skjønner!!

Jepp, her skal det prøves ivei ;-) I mars reiser kjæresten utenlands, så da blir det vanskeligere... men jeg hopper på et fly når jeg har el i så fall :-P For baby SKAL jeg ha. hehe. satser på at det går denne pp. da =)

Heldig du er som skal gifte deg :-) Kjæresten min er litt småtreig der, men han har gitt meg en ring og lovet at han skal fri på ordentlig når vi har fått en bebis ;-) Så får være fornøyd med det inntil videre.

Håper vi begge får novemberbaby da!!

Skrevet

Jeg leste profilen din naa, og det er veldig trist aa lese det dere har vaert igjennom... Jeg kan ikke forestille meg det...

Jeg vet ikke om du tror paa boenn? Jeg vil gjerne be for dere, om du synes det er greit? Be om at du blir gravid, og at alt skal gaa fint denne gang...Saa kanskje vil det bli en novemberbaby paa dere:-) Det haaper jeg inderlig!

Og hvis vi begge blir gravid naa, saa er jo det kjempekos! :-)

Skrevet

Ååå tusen takk :) Jo jeg tror så absolutt på bønn! Gode og positive tanker hjelper utrolig mye uansett hvem det kommer fra. Så det setter jeg stor pris på =)

Skal be for at du blir gravid også :)

Ja, tenke så koselig med en liten novemberbaby :-) Er så fint også å kunne følge hverandre her inne.

Skrevet

Takk for at jeg faar be! :-) Koselig aa be for hverandre ogsaa :-) Det setter jeg pris paa!

Det positive med en november baby er at vi slipper aa vaere hoeygravide paa sommern! Og samtidig slippe aa tenke paa "den perfekte bikinikroppen" :-) Ogsaa er det koselig med en liten baby til jul ogsaa :-)

Skrevet

Jaa. Det tenker jeg også på =) Dessuten så er det jo ofte slik at man er mest inne og hjemme med en nyfødt, så da er det jo nesten bra at man ikke "går glipp av" sommeren på den måten (var i hvert fall et argument da moren min fikk vinterbaby) Og over et halvt år på å få tilbake bikinikroppen er også greit hehe ;-)

Det blir en spennende tid framover for oss da =)

Skrevet

Hei hei... tror jeg og har eggløsning i denne tida... Har på grunn av diverse omstendigheter en kropp som ikke er helt i vanlig rute... Men etter mine beregninger skal det være rundt den tiden. Mannen min er mye borte i forbindelse med jobb, så denne gangen passet det veldig godt med hans reiser.

Håper virkelig på klaff... vil så gjerne ha en sprellende baby i armene til jul...

Lykke til dere og!

Skrevet

Hei! Naa er vi ihvertfall 3 stk. med El paa denne tiden !

Ja vi faar haape (og be :-) om full klaff denne mnd. ! Jeg tenker ogsaa det ville vaert kjempekos med en baby til jul. Kan tenke meg besteforeldre som blir svaert glade og stolte ogsaa ! :-)

Skrevet

Hei på dere :o) Jeg har el rundt denne perioden :o) Har akkurat begynt på pergotime så dette blir utrolig spennende :o)

Masse lykke til alle sammen... Krysser fingrene.. Klem fra meg

Skrevet

4 stk. ;-) Saa goey!!

Vi faar holde hverandre oppdaterte, og haape paa full klaff! Yes!!

Skrevet

Hei dere! Jeg slenger meg på her jeg også, gøy om vi kan følge hverander gjennom denne spennende tiden. Håper virkelig det klaffer for fullt denne mnd. Er vår 1. pp etter en exu i romjulen så nå håper vi virkelig på full klaff og en liten spire i november:)

Skrevet

Så koselig at flere er med :-)

Jeg skal ta en graviditetstest på mandag jeg da..for lurer litt på om det jeg trodde var TR egentlig var en festeblødning.. Men det er jo lite sannsynlig da. Så regner med at jeg fortsatt har el rundt 13. =)

Skrevet

Nonnings:

Jeg har en positiv feeling naar det gjelder deg :-) Jeg har bedt, og da kom denne foelelsen:-)

Jeg mener ikke aa gi deg falske forhaapninger... Men jeg har en positiv foelelse paa at det klaffer veldig snart for dere...:-)

*Fortsetter aa be*

:-)

Skrevet

Ååå tusen takk Angela81 :-D Nå ble jeg skikkelig glad her!! Har bedt for deg også, og sendt masse positive tanker! Og det skal jeg fortsette med.

Ble litt rørt her nå altså. Tusen takk igjen!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...