Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hadde aldri trodd februar noen gang skulle komme! Hvordan ligger dere an? Er sykehusbaggen pakket og babyklærne vasket?
Sunniva78 har to små Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Endelig er det februar:-) Ligger vel godt an etter skjema her i gården ja, bagen(e) er pakket, og i kommoden ligger sammenbrettet nyvasket tøy. På soverommet er senga redd opp, og på stua står vogga og venter på lillgutt. Kjenner jeg er spent nå... IVF-termin i morra, og UL-termin på mandag...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Endelig ja:=) Har slitt med og holde han der inne i så mange mnd`er,men nå kan han bare komme:=) Alt er klart ho oss!! Alt fra bleiepakker til vasket tøy.Reid opp senga osv. Har brukt masse tid på scrap book,takkekort og dåpskort. Skal bli så sinnsykt deilig og bare nyte det når lillegutt kommer:=)
fullrulleihuset Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jepp, jepp! Klar som et egg her ! 18 dager til termin. Sykehusbagen er sånn høvelig pakket og babyklærne ligger i kommoden. Senga og vugga er klar, men venter med å reie opp til vi er hjemme fra sykehuset. Prøver nå å finne litt inspirasjon til å vaske litt i huset, så her er strøknet om han vil komme i helga ;-) Var hos JM i går, hodet er festet og laaangt nede i bekkenet. Alt er klart, nå er det bare å vente, vente, veeeeeeente !
mamsen & guttaboys Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Enderliiiiiiiiiig er det måneden vår:) jeg synes januar å februar er de lengste månedene i året hvert år, og de er i allefall ikke kortere i år.... her ligger vi etter skjemaet også, bagen er pakket og alt barnetøy er vasket, strøket og klart til bruk:) senga er ikke kommet opp ennå, men det skal sambo gjøre når vi ligger på sykehuset, (er litt overtroisk etter gammel tro at man ikke skal re opp sengen og vuggen før barnet har kommet til verden) men eller så er alt klappet og klart til lillemann skal komme snart ja.... bare 3 uker igjen nå, så det kan jo skje når som helst.....
Dolly Duck Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja, tenk at det endelig er vår måned! Her har snuppa snudd seg rette veien av seg selv, og adet meste er klart i heimen. Hun kan bare komme når hun vil!! =D
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Endelig sier jeg også Nå har ikke jeg termin før 25 februar, men hjelpes så seint januar gikk...Men her er også alt klart utenom at seng og vogge ikke er redd opp...Men det er jo ingen hast akkurat.. "panikkbaggen" er sånn delvis pakket.. Så får en bare få tiden til å gå disse ukene også da:=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Nå er endelig februar her.. JIPPI!!! Ligger vel godt an, alt er i hus- om ikke på plass der det skal være enda. Men det tar jeg senere.. Sengen er ikke oppredd, men det tar jeg kansje ikke før vi er hjemme fra sykehuset. Bagen ble pakket helt ferdig denne uken, kun ladere og kamera som må stappes oppi like før det skjer. Alle klærne er vasket og ligger fint i kommoden så nå kan det bare skje. Men med termin ikke før den 26 så kan det jo være det tar laaang tid for meg da....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Med termin i morgen, så er det meste klart...håper jeg ;o) Roen har senket seg over leiligheten og vi begynner vel ventingen snart. Med tanke på at jeg gikk 10 dager over sist, så har jeg ingen tro på at det skjer riktig enda ) Skal foresten løpe og sette på en vaskemaskin med ull! ;o)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Ja, da ser det ut som mange ligger godt an Jeg har termin neste helg, og begynner å komme i mål selv. Alt er vasket og ligger klart. Baggen er ikke heelt klar, men det er mest fordi jeg har så lite klær som passer nå, så joggebuksa som jeg skal ha med meg, kan jeg ikke rydde bort enda. Det blir spennende å se hvem som er først ute av oss. (selv om det er noooen februarmammaer som allerede har sneket, da )
tertilus Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Jepp, jeg er klar (så klar jeg kan bli...)! Har termin om 11 dager. Ja, endelig er måneden vår her. Sprøtt Så får vi prøve å ikke bli altfor opphengte av datoen vår; bebisen kommer når den er klar... Lykke til alle sammen
Labambie Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Åh,nå er det vår måned!! Eller,det skulle jo vært min og.. Hadde jo egentlig termin den 10.februar,men sneik i køen og fikk ei januar-jente.. Men sånn egentlig hører jeg til dere.. Masse masse masse lykke til alle sammen! Og tro meg,uansett hvor mye pakking og fiksing,så blir dere ikke klare nok.. Hehe
Lillegull2008&2010 Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jippi, det er VÅR måned! Tenk at den endelig er kommet! 1 uke til termin, tror det meste er i orden nå. Jeg er iallefall klar! Dette blir spennende og følge med på hverandre nå
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Her er alt klart! Klær og utstyr og bag og alt. Så nå venter vi bare på babyen. Mannen skal få re opp seng og vugge sammen med de to andre minste gutta, så det står igjen, ellers har vi kontroll.
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Alt klart her også. 10 dager igjen til termin, men forventer å gå over terminen da jeg gikk 9 dager over sist. Vi får prøve å nyte de siste dagene før den stoooore dagen da :-)
ønskebarn Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 alt er klart, bare og vente nå. har termin 12 feb.begynner og bli utolmodig.
Veronica Mars Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Det er helt fantastisk! Har termin idag, men ikke noe action da.. Men men, nå er det rett rundt hjørnet!!!!!!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 Endelig!!! Trodde aldri denne måneden skulle komme, men jaggu kom den allikevel... Det meste er vel klart, men mangler å pakke sykehus baggen og sette opp senga. Enda 24 dager til jeg har termin så for alt jeg vet så føder jeg vel i mars og må forlate dere hyggelige februar mammaer:(
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 Hæææliiii:) Deilige deilige februar! He he.. 19 dager igjen, tung, vondt og full av halsbrann. Bring it on! Det er helt greit nå... Endelig er det vår måned!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er så klar for å føde nå, og tålmodigheten er på bristepunktet! Jeg har termin om 5 dager, og her i huset har alt vært klappet og klart lenge nå! Jeg har et ørlite håp om at jeg blir satt i gang på mandag hvis ikke jeg kommer i gang av meg selv i løpet av helga, pga urinretensjon. Jeg er moden og har åpning, så det ligger jo uansett an til at det skal skje noe i aller nærmeste fremtid!
nøffemamma Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 13 dager igjen til termin nå, og merker at det nærmer seg. Samboer snakker om når tulla kommer hele tiden, og vi er utrolig spente på å endelig få møte henne!!!!!!!! Alt er klart og to vesker står ferdig pakket. En til henne med klær og bleier, og en til meg med alt jeg skulle trenge av nøtter, bok, bind, ammeinnlegg og annet. Resten av klærne hennes er nyvasket og klare til bruk. Voksiposen ligger klar i hardbagen til vogna, og minnekortet til kamera er tømt. Kjenner det kiler i magen min.................) Aldri vært så glad for februar før!!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 1. februar 2008 #22 Skrevet 1. februar 2008 Ja endelig blir det vår tur jenter:) Og jeg har termin om bare 4 dager, gleder meg sååå enormt nå. Og har vært inne på sykehuset allerede på tirsdag etter rier i ett døgn, men det førte desverre ikke til noen åpning.... Så ble sendt hjem igjen etter ca 5 -6 timer på sykehuset:( Da er det bare å vente på at det skal starte opp igjen... Her er alt klart, og har nok vært det en stund må det innrømmes....! Lykke til alle februar-mammer:) NB: NOEN SOM SKAL FØDE PÅ AHUS DA?? jEG HAR TERMIN TIRSDAG...., OG SKAL FØDE DER!!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #23 Skrevet 1. februar 2008 Ja, jeg skal føde på Ahus. Har termin neste helg
UngVoksen-over termin Skrevet 1. februar 2008 #24 Skrevet 1. februar 2008 Yes! Alt er klart, og nå er han velkommen :-) Kan godt vente til torsdag da, for vi skal på Dagfinn Lyngbø show den 6. :-) Har termin om 10 dager :-) Ååå som jeg gleder meg!
Ninemi Skrevet 1. februar 2008 #25 Skrevet 1. februar 2008 Jippiiiii, endelig!!! Har vasket klær og fått det meste av utstyr i huset. Senga skal monteres i dag og bagen må jeg vel pakka snart også. Gleder meg helt vanvittig til å bli mamma. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå