connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Min lille gutt i magen har hatt rimelig stabilt aktivitetsmønster siste tiden. Han har våknet på kvelden med gode harde spark. I går og i dag er det veldig stille. Kjenner noen små vage dult. I går kveld var det helt rolig. Merkelig. Kan han ha snudd seg inn mot magen? Flere som har opplevd dette? er 23+3 på vei.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hei. jeg er 23 uker i dag og har selv merket det, pleier å være full aktivitet der inne på kvelden når jeg har lagt meg, men kjente bare et par dult i går kveld....kan hende den har snudd seg inn mot magen eller så har den kanskje fått et søvnmønster, men veit ikke jeg...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Akkurat det samme her!! Har kjent masse masse liv siden uke 15, og alltid på kvelden. Nå den siste uka har jeg kjent liv til tider, men ikke til det samme vante mønsteret. Tidligere sparket det med en gang jeg la meg ned, nå er det helt uforutsigbart og veldig varierende. Selvom jeg dytter på magen får jeg ikke noe respons. MEn så en halvtime senere er det liv igjen, men det virker roligere enn før .. Blir veldig glad om det er noen som har en slags forklaring på dette for blir litt småengstelig jeg:s Morkaka mi ligger bak så burde jo absolutt ikke være i veien for evnt spark. Sover plutselig babyen mer eller tyngre enn før? Er selv i akkurat gått over i uke 23 idag...
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Kan ha sammenheng med at jeg begynte på jobb igjen på mandag. Jobber natt, så han kan jo ha blitt helt døgnvill. men merkelig er det.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 har sånn doppler, og hjertet banker i allefall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå