Gå til innhold

Hvor ble barna deres unnfanget???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste: I bilen

Yngste: I senga

 

Kjedelige greier....

 

Hva med deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kjelleren til svigers på påskeferie....... Hehehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

første: i senga 5 januar

 

andre: i en akt med "make up sex", fyllesjuke og jævlige begge to

Skrevet

Hvordan kan dere vite når dere ble gravid? det aner ikke jeg...

Skrevet

Begge ble nok til i senga ja...

Skrevet

I et prøverør på fertilitetsklinikken...

Skrevet

I senga med begge såvodt jeg vet.. Eller i dusjen eller no.. Ialefall i hjemmet da :P

Skrevet

grunnen til at jeg veit når han ble unnfanget, var av den enkle grunn at vi jobbet mye og var borte hele jula uten mulighet til noen aktivitet,og hjalp mama med å flytte rett etter nyttår, og slitne etter alt maset så var rett og slett ikke så mange å velge av :)

Skrevet

Førstemann: hjemme, mest sannsynlig i senga

Andremann: i en campinghytte et sted på Hedemarken ((:

Skrevet

Førstemann: Aner ikke! Hjemme ett sted.

Andremann: På badet. En kjappis uten kondom = baby ;)

Skrevet

Eldste på sovesofaen på hemsen i forje huset vårt.

Den i magen ble unnfanget i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...