Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Eldste: I bilen Yngste: I senga Kjedelige greier.... Hva med deres?
Gulosten™ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 I kjelleren til svigers på påskeferie....... Hehehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 første: i senga 5 januar andre: i en akt med "make up sex", fyllesjuke og jævlige begge to
æsj altså! Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Hvordan kan dere vite når dere ble gravid? det aner ikke jeg...
mamma`n til Jonathan Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Begge ble nok til i senga ja...
Mikkemafian Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 I et prøverør på fertilitetsklinikken...
Pampers123 Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 I senga med begge såvodt jeg vet.. Eller i dusjen eller no.. Ialefall i hjemmet da
suseduse Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 grunnen til at jeg veit når han ble unnfanget, var av den enkle grunn at vi jobbet mye og var borte hele jula uten mulighet til noen aktivitet,og hjalp mama med å flytte rett etter nyttår, og slitne etter alt maset så var rett og slett ikke så mange å velge av
MikroMidas Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Førstemann: hjemme, mest sannsynlig i senga Andremann: i en campinghytte et sted på Hedemarken ((:
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Førstemann: Aner ikke! Hjemme ett sted. Andremann: På badet. En kjappis uten kondom = baby
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Eldste på sovesofaen på hemsen i forje huset vårt. Den i magen ble unnfanget i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå