Gå til innhold

til de som har qvinny vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid bare likt vogner med 4 hjul, men nå trenger jeg en litt lettere vogn, men disse 3 hjulingene quinny freestyle comfort, velter de lettere, syns jeg har hørt at de kom dårlig ut i test...? eller var det en annen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har quinny xl comfort, den velter ikke lett. Kun hvis man har tunge varer hengene på vognen, da kan den bli ustabil, men det er jo gnske logisk. Så skjønner ikke hva folk mener med at den er ustødig, har aldri hatt det problemet. Er veldig fornød med vognen, eneste ulempe er veldig lite plass til varer ol under vognen.

Skrevet

ok, men det kom en sånn vogn dårlig ut i test, vil ikke akkurat kjøpe den, noen som vet hvilken dette er?

Skrevet

Teutonia sine er mye rolmsligere, holdbare (ruster ikke.....) og tar mindre plass sammenslått en quinny freestyle.

Skrevet

Goggle tester på vogn da :=)

Skrevet

Den er ikke så veldig lett akkurat, veier den ikke 15 kg tro?

Vil du ha en lett vogn hadde jeg gått for noe annet.

Jeg er også en av de som fikk en skikkleig mandags-vogn når jeg hadde Quinny freestyle comfort. Du kan lese mer om den her, også erfaringer. Dette er en vogn som man enten elsker eller hater, jeg er i den siste kategorien.

http://www.barnevognguiden.no/quinny/quinny-freestyle-3-xl-comfort-2.html#jreview_104

http://vogndilla.com/index.php/Table/Barnevogner/

Skrevet

har quinny freestyle og er fornøyd med den, den velter IKKE lettere enn andre vogner. men det som er negativt med den er av såpass karakter at jeg ville vurdert en annen vogn, som feks teutonia eller OTH.

quinny har LITEN oppbevaringsplass under vognen! den er tung til å være så liten, og tar ganske så stor plass sammenlagt.

så utifra det ville jeg ikke valgt den, men ang. ustabilitet mener jeg ikke det stemmer som enkelte sier.

det var nå MITT syn på saken;)

lykke til i vognjungelen, ikke enkelt det der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...