Gå til innhold

Når begynte dere med pottetrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusher denna....

Skrevet

Vi begynner visstnok altfor sent med slikt nå for tiden.. Før 'i gamle dager' (da jeg var liten, snart 40 år siden, og de ikke orket vaske tøybleier lengre enn nødvendig..) begynnte de før ett år.. Bare litt og litt liksom.. så snart de så noe var 'i gjære', satt de oss på potten. Det tok jo lang tid, men tidlig krøkes osv. Bedre for miljøet er det jo også vel.. mindre bleier..

Skrevet

Min eldste er 3 år og bruker fortsatt bleie. Har prøvd å lokke han til å bruke do/potte når han skal bæsje, men han vil ikke. Han er nok ikke helt klar enda tror jeg. Tenkte at vi skulle starte for alvor til sommeren (mindre klær å ta av og på...) Han tisser på potten av og til nå, men bæsjinga er det verre med. Har prøvd truse en kveld, men han tissa seg ut uten at han merka d...

Skrevet

hi hi- var nok jeg som skrev den, men fant den ikke igjen, og lurte på om jeg ikke hadde fått sendt den... :) Kan man være i ammetåka etter 10 mnd, og når man gir mme tru??!! :)

Skrevet

Vi har så smått begynt, hun er 5,5 mnd. Vi leker bare litt på doringen ved at jeg holder henne over doen i noen minutter. Hvis hun tisser er det kjempebra, og hvis hun ikke gjør det. Gjør det ikkeno.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...