Gå til innhold

Dere som bruker dagmamma!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye betaler dere ca i mnd? og hovr mye bruker dere dagmamma`en da?

mulig ei som vil være dagmamma her,men verken meg eller ho har noe erfaring med verken å vær el bruke. derfor lure jeg litt på va som er vanlig.. og pleier dere å holde mat/bleier eller er det dagmamma`en som holder det(og får bedre betalt)?

det er jo greit å ha noe å gå etter,det er vel nokså likt rundt forbi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var dagmamma for noen år sia(11år faktisk, tida flyr), jeg kom hjem til barna og var der fra kl 7-16.30. Mat og alt annet hold de selv. Hadde jenta hver dag og gutten annenhver dag. Fikk 5500 ( 500 dekte bussutgiftene mine).

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...