Sweet :-) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 hvor mye betaler dere ca i mnd? og hovr mye bruker dere dagmamma`en da? mulig ei som vil være dagmamma her,men verken meg eller ho har noe erfaring med verken å vær el bruke. derfor lure jeg litt på va som er vanlig.. og pleier dere å holde mat/bleier eller er det dagmamma`en som holder det(og får bedre betalt)? det er jo greit å ha noe å gå etter,det er vel nokså likt rundt forbi
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var dagmamma for noen år sia(11år faktisk, tida flyr), jeg kom hjem til barna og var der fra kl 7-16.30. Mat og alt annet hold de selv. Hadde jenta hver dag og gutten annenhver dag. Fikk 5500 ( 500 dekte bussutgiftene mine).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå