mamsen & guttaboys Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 hehe...har vært i storform i de siste dagene, har vært så plaget med kynnere i flere måneder, men nå, er energien der og jag har allereede vasket rommet til barna ( før halv 10 i dag) Sjokkert over meg selv(!!) ellers så har jeg vært som et slakt på sofaen. lillemann sparker og trykker ut her og der og er bare i form, så han er jeg ikke bekymret for:) Ellers så ligger jo resten av befolkningen i huset med influensa, (sambo og ene dattra hans) (og den andre dattra er pokka forkjøla) men mor i huset er bare i form, blir sefølgelig litt fortere sliten enn vanlig, men det må man vel bare regne med når det er bare 3 uker igjen til termin..... hvordan er det med derre andre vordene mødre da? noen flere som har fått tilbake litt av energien? (den jeg ikke har sett siden i sommer) hehe Ble litt langt dette men, på en god dag så er det ikke nokk med ord:) hehehe
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hadde jeg bare hatt en smule av den energien din skulle jeg vært kjempefornøyd. Har såååååå mye som skulle vært gjort, men bare sitter her å glor i det store intet. Kansje jeg bare må bite tennene sammen å finne fram støvsuger og vaskefille.
sebastian + en til Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skulle også ønske at jeg hadde energien din:) Er i uke 36, sykemeldt. Kjeder meg egentlig ganske mye her hjemme. Det er lengre og lengre mellom de dagene jeg har både energi og form til å farte litt rundt.
mamsen & guttaboys Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Da var badet vasket og senge skift på alle senger gjort....... sambo er full av feber så sengeskift er et mùst akkurat nå hehe..... men må vel kanskje ta og legge tempoet litt ned hvis jeg skal holde ut hele dagen:) tihi...... Men sender litt energi-vibber gjennom her nå........swish....swish......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå