Gå til innhold

stille før stormen??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...har vært i storform i de siste dagene, har vært så plaget med kynnere i flere måneder, men nå, er energien der og jag har allereede vasket rommet til barna ( før halv 10 i dag) Sjokkert over meg selv(!!) ellers så har jeg vært som et slakt på sofaen. lillemann sparker og trykker ut her og der og er bare i form, så han er jeg ikke bekymret for:)

Ellers så ligger jo resten av befolkningen i huset med influensa, (sambo og ene dattra hans) (og den andre dattra er pokka forkjøla) men mor i huset er bare i form, blir sefølgelig litt fortere sliten enn vanlig, men det må man vel bare regne med når det er bare 3 uker igjen til termin.....:)

hvordan er det med derre andre vordene mødre da? noen flere som har fått tilbake litt av energien? (den jeg ikke har sett siden i sommer) hehe

Ble litt langt dette men, på en god dag så er det ikke nokk med ord:) hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg bare hatt en smule av den energien din skulle jeg vært kjempefornøyd. Har såååååå mye som skulle vært gjort, men bare sitter her å glor i det store intet.

Kansje jeg bare må bite tennene sammen å finne fram støvsuger og vaskefille.

Skrevet

Jeg skulle også ønske at jeg hadde energien din:) Er i uke 36, sykemeldt. Kjeder meg egentlig ganske mye her hjemme. Det er lengre og lengre mellom de dagene jeg har både energi og form til å farte litt rundt.

Skrevet

Da var badet vasket og senge skift på alle senger gjort....... sambo er full av feber så sengeskift er et mùst akkurat nå:) hehe.....

men må vel kanskje ta og legge tempoet litt ned hvis jeg skal holde ut hele dagen:) tihi......

Men sender litt energi-vibber gjennom her nå........swish....swish......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...