Gå til innhold

Kvaaaaalm!! Sukk


ORWF

Anbefalte innlegg

Har fått meg sjukemelding for en uke, er så utrolig kvalm! I dag har jeg spydd 2 ganger... Sååå slitsomt!

Orker jo ingenting.. Kvalm hele dagen, ikke bare morgener.. Kom i uke 8 dette, var ikke kvalm tidligere! ;(

Håper d ikke kommer mer i dag, er jo så ekkelt og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Har samme problem, brekker meg for et godt ord....sånn ikke ta på meg, ikke snakk til meg.

Har vært borte et par dager fra jobb denne uken og blir det ikke bedre kommer eg til å få meg en sykemelding eg også. Får litt dårlig samvittighet, men er jo ikke noe særlig å gå på jobb å brekke seg halve dagen heller..

God bedring til deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg er også kvalm, kastet opp alt jeg spiste en dag, var helt forferdelig. Bare å ligge på sofaen. Legen har sykemeldt meg i 2 uker, og jeg er faktisk bedre nå! Det hjelper å hvile, sove når det passer, og spise når det passer. Håper det snart er over for oss alle denne kvalmen, sånn at vi får energien tilbake... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d håper jeg også! Hvilken uke er dere? Hatt d lenge?

Vil jo iikke at folk skal vite d på jobb enda, fortalt d til sjefen men ingen andre.. Vi skyler på en vond nakke! Uff, så fælt å lyge, men er jo ikke så lenge til alle vet d alikevell.. Vil hvertfall vente til uke 12 før vi forteller d til alle!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 6+6. Har vært småkvalm en stund, men denne ekstrem kvalmen kom midt i denne uken. Har et lite håp om at det skal gå over føøør uke 12 eg da, er jo lov å håpe:)

Ser litt det komiske i det også...ser meg selv for meg der eg serverer ungene mine frokost og smører matpakker stadig avbrutt av doturer der eg kommer tårevåt tilbake.Overhørte minste frøkena i en av seansene mine i dag..."så rart hoste mamma har...." he he huff, godt vi kan le litt av det i en bra stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...