*1+1=2 små* Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vi har ikke særlig mye penger men ønsker å ha med familie...det er noen halvkusiner jeg gjerne vil ha med meg men vi har ikke råd til å også invitere eventuelle kjærester...Så klart hvis folk er gift skal de få ha med sin kjære..men da kjenner vi på en måte den andre personen også.... er det veldig uhøflig? Det blir på en måte fort 5 personer ekstra som vi ikke kjenner og egentlig ikke har råd til... Bare lurer på hva dere mener...
Vannmann35 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 I dagens samfunn er samboeren mer eller mindre likestilt med ektefeller, så de må inviteres med. Kjærester hadde jeg ikke invitert. Et bryllup er først og fremst en familiebegivenhet - og for meg ville det vært unaturlig å invitere mennesker man med en viss sannsynlighet ikke kommer til å se igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er igjen veldig ening med vannmann. Samboere eller gift spiller ingen rolle, da må man inviteres. Tilfeldige kjærester, useriøse forhod teller selvfølgelig ikke! Men har man barn sammen, bor sammen, vært sammen i flere år osv, så mener jeg at man må invitere begge!
mammamamut Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Enig med de over her. Samboere er jo likestilt gifte. De MÅ inviteres. Vi inviterer med kjærester også, men da skriver vi xxx med følge i invitasjonen. De som er gifte og samboere får begge navn i invitasjonen.
*1+1=2 små* Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 ja skjønner hva dere mener:) Men mine kusiner som akkurat har flyttet sammen med en ny kjæreste vet jeg ikke om man kan kalle samboere hvis dere skjønner.... men vi skal sette oss ned og tenke på det! Takk for inspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå