Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 syklusen min er heeeeeelt på jordet!!!! Nå er det snart 3 uker siden IKM..... ingen tante rød har kommet...... men i dag fikk jeg en svaaaaaaaaaaaak positiv test!!!!!!!!!!!!!!! JIIIIIIIIPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxx`er fingre for at det er santxxxxxxxxxxxxxxxxx
Clemencia Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer så mye! :-) Så herlig! D er nok sant, en positiv test er en positiv test :-) Er i litt samme situasjon jeg, fire uker siden IKM, ingen tr.. Så jeg skal teste idag jeg også, og håper jeg får smyge meg inn på 1. tri. jeg også ;-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer så myyyyye!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 svak er bra;) vent noen dager og se igjen;) jeg testa positivt veldig seint. ikke før idag 4 uker over IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå