Gå til innhold

jaja..... der ble der bekreftet..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

syklusen min er heeeeeelt på jordet!!!!

 

Nå er det snart 3 uker siden IKM..... ingen tante rød har kommet...... men i dag fikk jeg en svaaaaaaaaaaaak positiv test!!!!!!!!!!!!!!!

 

JIIIIIIIIPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

 

xxxxxxxxxxxx`er fingre for at det er santxxxxxxxxxxxxxxxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :-) Så herlig! D er nok sant, en positiv test er en positiv test :-)

Er i litt samme situasjon jeg, fire uker siden IKM, ingen tr.. Så jeg skal teste idag jeg også, og håper jeg får smyge meg inn på 1. tri. jeg også ;-)

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!:)

Skrevet

Gratulerer så myyyyye! :D

Skrevet

svak er bra;) vent noen dager og se igjen;) jeg testa positivt veldig seint. ikke før idag 4 uker over IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...