Torpekjærringa Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Å så fin han var ) stas i barnehagen i dag tenker jeg meg ! Så vakker lillegutten din var også da )
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 for en nydelig gutt du har da:))
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Så søt da. Sikkelig tiger det der.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 hehe ba han legge seg ned på alle fire..hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå