Xzux Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hvilke tempraturer ligger dere ca på?? Jeg har såvitt kommet igang med min men ligger som regel på 35,noe og etter eggløsning tror jeg at jeg ligger på rundt over 36, å noe.. Men jeg får skjeldent 4 timers sammenhengende søvn, pga at jeg må opp og putte i sutten til gutten nin, så eg tørr liksom ikke helt og stole på den enda.....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Skal du bruke den som prevensjon? Har selv vurdert det, men har litt ujevn syklus så da tørr jeg ikke. Skal til gynekolog og få tilpasset pessar..så får jeg se om jeg skaffer en pearly i tillegg og kombinerer det. Tørr nesten kke stole på en ting alene...vil ha et barn til, men først om 3-5år..ikke før..
Xzux Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Ja til prevensjon ja... Har ikke helt stabil syklus enda jeg heller, akkuratt slutta og amme og fått tilbake mensen, så tar nokk litt tid før jeg tørr og stole helt på den, bruker kondom nå... Ikke helt klar for nr 2 enda jeg heller. hehe
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hehe...vi har 3 unger og vi driver å pusser opp hus så her blir det krise hvis det blir fler med det første..må vente til vi har plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå