Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Sitter her og får plutselig en skikkelig ekkel følelse i kroppen...kald og varm om hverandre, og kvalm..og tenker.. jeg er ikke klar!! Jeg har ikke fått gjort ferdig det som skal være ferdig..soverommene er ikke ferdig oppusset, bilen som er solgt er ikke levert. Den nye bilen er ikke helt i stand ennå..alle barnemøblene står i gangen..tenk om noe skjer nå!! Det blir jo bare kaos.. nei..lille venn i magen..vent noen uker til:) Puh.. måtte bare få det ut.. hjalp litt gjorde det og. Nå skal jeg jammen ta i ett tak her i dag og bli ferdig med iallefall littebitt:)
canutten Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Du blir klar! helt sikkert! om ikke med alt rundt deg så i det minste følelsesmessig. vi er godt laget sånn, kroppen sier i fra når den er klar. og tenk så deilig hvis noen andre måtte ordne alt hjemme og du bare kunne komme hjem til rent og pent og fixet hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå