goldie Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Min gutt på 2,5 år er tiger på karneval i barnehagen i dag han:-) En virkelig søt tiger.
Zaratustra Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 min er en veldig blond snøvit. Ville vært kanin, men vi fant ikke kanindrakter til så store (snart 6)
Nyckelpiga Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 kunne jo bare brukt en hvir trøye og bukse, syd på en liten hvit/rosa dusk på rupa og kjøpt et par kaninører.... og vips så er det en kanin!
Mammat4 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en supermann og en Askepott i dag.
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 i barnehagen til mine barn har de alltid sydendag som tema på karnevalet. det er sååå populært! ungene skal ha på sommerklær, de har med badetøy og det er bading inne, eksotisk frukt, juice og pølser i lopme... de har laget sånne hawaii-kranser av silkepapir og danser etter "syden-musikk"... De har skrudd opp varmen i barnehagen så de ikke skal fryse.. i barnehagen jeg jobber i skal vi ha karneval med kongelig tema!!! så der blir det nok mange prinser og prinsesser i år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå