Gå til innhold

god morgen godtfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt sånn i vakuum og ventemodus jeg... for hva skal jeg finne på nå da?

Jeg kan jo alltdis bake en kake, eller karre meg bort på butikken en tur, det er jo tross alt helg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, eller kanskje jeg skal si go formiddag :o)

Hva med å sette seg ned med en stor kopp te og nyte det fine og ryddige og koselige og nymalte huset?

Du kan ikke finne på masse ting hele tiden vet du. Bruk dagen i dag til ruging. Dritgreijenta pleier jo å sove i timevis ute i vogna, så kan ikke du slenge deg på sofaen og duppe litt? Kake kan du bake sammen med dritgreigutten når han kommer fra skolen, det setter han sikkert pris på.

Skrevet

God morgen. I dag skal det vaskes! Er litt sliten etter natten, veslejenta vår har feber, og sov ikke så mye. Så vasken blir vel av den mest lettvinte sorten i dag...

Bakingen venter jeg med til søndag, da blir det boller med krem, joho!!

Han fin dag, da;-)

Skrevet

God dag heter det vel, langt utpå dag!

kake, rydde og bake, vaske, smake og skynde meg og pakke i en fei..

Blir helt inspirert av dere flinke damene! Må rett og slett logge av slik at jeg kommer meg avgårde på helgetur i tide og ikke minst kan komme tilbake til et ryddig hus søndag.

GOD HELG!

Skrevet

God ettermiddag til deg :)

Her snør og snør og snør det.....en fin dag å komme igjennom ukas aviser,post,pakke inn bursdagsgave til eldstemann,pakke inn og fikse nyfødtgaven til bittelille niesen som ventes snart,lime inn bilder,rydde,sortere klær+++++ og ikke minst oppdatere meg her inne....ikke mange dagene fri før man er helt ute av listene ;)

Har sånn ca 1 time igjen før alle våkner og huset stormes :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...