babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Snart ei uke siden har gjorde d slutt.savne han så.har ikke hørt fra han eller.savne hans nærhet.og lyst på sex. Ser ikke ut som han vil nå mere:-( skal t legen på mand.grue,for og hør klaging på at eg blir alene m 4. Forstår at dæm si d pga de bryr seg,men e sårt og hór på.vet sjøl at d blir tungt.vil bare ik ha my kjefting.
stineb Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 uff da skjønner du ikke har det noe bra nå da... legen kan da ikke kjefte på deg!?? Er han far til alle 4 eller? Ting løser seg som regel,men jeg skjønner du føler situasjonen helt håpløs nå.
stineb Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 skulle prøve å sende post til deg,men nå fikk jeg det plutselig ikke til,skjønner ikke noe jeg he he
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Til alle untatt ho eldste.føler at d blir my bla bla bla ja.men eg ska være tøff,og si eg ik vil høre.for vet selv kordan d blir m 4 unger.tungt og være dn eneste som gleder seg.
Trulte76 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 en lege kan ikke begynne å klage/kjefte på deg du er gravid med nr 4.. Hvordan kunne du vite han stakk da..nei du får bare heve det over det vist det blir noe klaging.. Lykke til unasett..så får vi håpe exn din kommer til fornuft og kommer tilbake til deg..
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Han var her i dag en tur.vi hadde sex.men ble ik mer enn d.han hilste på ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå