Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Det har seg sånn at jeg skal i et møte i dag ( i forhold til dette møter har jeg en noe dårlig følelse for at jeg skal treffe en person jeg vil føle stort ubehag ved). Jeg har ikke nevnt dette for min datter at vi skal noe sted for å unngå at hun sal, bli "stressa" og masete. MEN nå står hun i vinduet og ser ut og maser om " ut å kjøre bil med bestefar!" gjentar og gjentar dette..og joda, den som skal hente oss om et par timer er bestefaren som skal se til de små mens jeg er i møte..hehe... Snodige greier...
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jøsses,det er jo gøy da hehe Men,barn er jo mye mere åpne enn oss voksne,så det er nok noe i det
sannamin* Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ja det er rare greier.. Men jeg tror like gjerne unger kan kjenne ting på seg også. Også hunder er litt sånn. Så et program om epilepsi, eier sto ved komfyren og lagde mat, hunden- sa i fra om at nå får du anfall snart- eier skrudde av komfyr og la seg ned på golvet- hunden la seg ved siden av- å jo da anfallet kom, og eieren rakk å skru av kokeplatene og legge seg ned. Helt utrolig.
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Tulla mi på 3 sier alltid at nå kommer bilen...like før vi får besøk.... Sist begynte jeg å spørre litt rundt det for jeg visste jo at lill skulle komme på besøk...så jeg sa...hvilken farge har bilen da...den er grønn sier hun...og etter 30 min kom lill med den grønne bilen... hun snakker og om at det er spøkelser oppe men det tviler jeg på for jeg føler absolut ikke noe selv...så der tror jeg hun er på bærtur...heheh eller håper da hihi... i helga skal jeg kose meg litt med henne alene og vi skal lage historier av tarotkortene....det blir stas hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå